Gå til innhold

Akkurat hjemme fra ultralyd...........å vet dere hva ?

Anbefalte innlegg

Vi skal ha tvillinger..................................

Hjelp..............

Etter 5 år og på det 12 forsøket satt de, det er for godt ti å være sant.

Legen slet littt med å finne det ene fosteret, men det andre var der som bare det, så hjertet slå.

Så jeg skal på sykehuset om en uke for å se om den andre lille vennen vår har lyst til å bli med oss videre, legen sa det var helt vanlig att tvillinger vokser litt ujevnt.

Det er helt rart dette............................

Stor klem klem klem

Fortsetter under...

Oj så artig! Gratulerer så masse! Dere har virkelig vært tålmodig! 12 forsøk da gitt. Dette har dere virkelig fortjent! :)

Vi har vært så heldige at vi ble gravide på første forsøk. Tror ikke det har gått opp helt for meg enda. Men i morra skal vi til ultralyd, så da blir det nok veldig virkelig :)

Vi er ganske likt forresten. Jeg har regna termin til 1 .mars og legen til 5. mars :)

Lykke til fremover!

Klem

Annonse

Så utrolig gode nyheter :)

Dere må jo være helt i ekstase :)

Jeg har gått med tvillinger selv, og det var stor forskjell på de hele veien. Så legen trodde vi skulle miste tvilling 2. Men ho kom seg, når de ble født var det 50 gram og 1 cm forskjell å dem. Så det var ikke rare forskjellen alikevel :)

Jeg vil ikke skremme deg, men vil anbefale deg å bli sjekket for beta hemolystiske streptokokker (GBS) Dette er noe alle gravide burde bli sjekket for.

Hadde det vært en rutine sjekk på alle gravide, hadde jeg hatt tvilling jentene mine i live her i dag.

Det er mange gravide som går med det uten å vite det.

Kan jeg spørre om det er første gang du har blitt gravid på de 12 gangene ? Dere må virkelig være sterke sammen du og mannen din.

Vi ble gravide med tvillingene på 7 forsøk, da hadde vi en SA og en MA bak oss. Masse lykke til med to små vakre skapninger i magen :)

Hei hei

Ja det er første gang vi er blitt gravide, jeg skylder alt på akupunktøren vi har brukt.

Jeg kan si det sånn, vi jubler ikke ennå, jeg vet det er mye som kan skje, men vil liksom også glede meg litt, nedturen blir så utrolig stor hvis man hele tiden skulle gå å være så nedtrykket, men jeg håper og tror att dette skal gå bra, å jeg sier vi venter en, ikke to, da får alt annet bare komme som en bonus...........

Syntes det er utolig trist å høre om tvilling jentene dine, du må ha gått igjennom mye, håper virkelig det går bra med deg nå, og takk for tipset, det skal jeg snakke med legen min om, skal ringe henne i morgen.

Jeg gru-gleder meg til tirsdag, da er det ny ultralyd, så det blir pennende å se hvordan utviklingen går, men alt så iallefall bra ut med tvilling 1.

Tusen takk for svar alle sammen dere er flotte.

Jeg vil liksom ike si jeg er en super kvinne, men føler liksom ikke att det er noen vits i å gi opp, jeg har alltid sagt att det er ikke meningen att vi ikke skal få.

Å husk mine venner, som en klok mann sa til meg : Det er kun meg selv det kommer ann på.

Men må også si att uten de fantastiske menneskene i porsgrunn så hadde vi ikke vært så langt, de har nektet å gi opp.

Å husk, vi er bare 26 og 29 år, såvi har hatt noen 5 intense år, det er utrolig rart å nå skulle gå inn i en ny epoke i livet, det har vært så utrolig trygt å reise til porsgrunn, spennende og lærerikt.

Tusen takk igjen, dette ble veldig langt.

Stor klem

Gratulerer så mye norcathy ( og mannen )

Dette var utrolig kjekt :-)

Nå får du ta vare på deg selv og de små spirene. Skal krysse fingrene for at begge to skal få komme til denne verden :-)

Lykke til på ny ul på tirsdag.

Stor klem

Hei igjen.

Blir spennende til tirsdag da, håper du holder oss oppdatert her ;)

Synes det er helt fantastisk, blir litt revet med her jeg nå :)

Vi var også i porsgrunn, de to siste gangene jeg ar blitt gravid. Det er herlige der inne, han dr Kahn er en morsom skrue (hihi) Har du møtt han ?

Det er normalt at tvilling to er mindre enn tv1. så du skal se at dette går fint. Blir mange spørsmål fra meg her, men har du hatt alle forsøkene i porsgrunn ?

Klem

Annonse

hei hei to prinsesser i himmelen og en i magen

Ja vi har hatt alle våre forsøk i porsgrunn, har kun vært hos khan, han har villet ta seg av oss selv, siden det har vært en del utfordringer, så han har gått langt utenfor lærebøkene for å få dette til å gå.

Jeg gruer meg litt til å slutte på alle medisinene i uke 12 (hvis alt går bra), blir liksom litt skummelt att kroppen skal klare det selv........

Hvordan går det med deg?

Jeg skal ikke klage, bare litt uvel hele dagen, ikke mye, merker att jeg har blitt litt tøttere, eller ikke de helt store symptomene.

JEg holder dere oppdatert, blir spennende, lykke til allle sammen.

KLem klem

Hei igjen :)

Skjønner godt du gruver deg til det, det gjorde jeg også. Fortsatte ett par dager ekstra for å være sikker. Men gud å deilig det er å slippe det.

Jeg hadde ikke mange symptomene jeg heller, eneste var at jeg var SKIKKELIG trøtt når jeg gikk med tvillingene. det var sånn at jeg nesten ikke trodde jeg var gravid. For det er jo dobbel dose med hormoner. Denne gangen som jeg har en i magen var jeg kun litt trøtt i starten.

Det går fint med meg, litt tøft den uka som har vært nå, siden det var den uke jentene ble født. Men nå har vi heldigvis kommet over den.

Hvor mange uker er du nå da ?

Så godt at det er Khan dere har hatt hver gang da, han er jo rimelig dyktig kan man jo si.

Vi har fortsatt noen egg på fryser`n i porsgrunn, som vi skal få brukt opp før det har gått 4 år ;)

Har du vært så heldig å fått noen på frys eller ?

Klem

Hei min venn:o)

Så akkurat at jeg ikke har svart deg på innlegget........

Må bare gratulere så vanvittig masse og si at dette er så fortjent at jeg kan ikke få sagt det!!

12 forsøk.........jeg må virkelig bare beundre deg......men det er utrolig mye vi gjør når vi bare er "midt oppi det"........Det er sterke jenter her inne!!

Skal tenke på deg på tirsdag og er helt sikker på at denne gangen er det deres tur-det skulle jammen bare mangle :o)

Prøv å slapp av, prøv å ikke bekymre deg. Nyt graviditeten-det er en sånn herlig følelse at det ikke kan beskrives!!

Tenker masse på deg!

Stooor klem fra

Hipp hurra for deg/dere og gratulerer såå mye :-) Dette fortjente dere etter så mange forsøk. Jeg blir imponert at dere har holdt ut nedturer, hormoner etc.

Jeg hadde nok gjort det selv også, men hadde vært vanskelig å fått samboer med på det...

Masse lykke til :-)

Hvilken uke er du i nå ??

Klem fra

Måtte stoppe opp når jeg så hva du skrev.

Først av alt : GRATULERER MED 2 SPIRER I MAGEN!!

Kort fortalt om meg selv : isci, 3 avbrutte fryseforsøk pga. tynn slimhinne. 4. fryseforsøk : akupunktur, satte inn 2 egg (det gjør di egentlig ikke v/st.olav) 9. juni var innsettelsesdato, 10 dager senere : positiv hjemmetest!!

Var på UL torsdag 13.7 : 2 spirer!! 9.9mm og hjertelyd på den ene, mens den andre ble målt til 6.9 og der fikk di ikke fram noen hjertelyd... Slik at jeg skal tilbake nå på torsdag 27. Er sååååååååå spendt!!

Blir vi tvillingmammaer-mon tro??

Er 8+2 idag.

Ønsker deg masse-masse lykke til på tirsdag!!!

Skal inn her å sjekke hva du skriver!!

(jeg bruker mest fub siden)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...