Gå til innhold

Den lykken skulle ikke vare lenge.....

Anbefalte innlegg

Før blekket på "Jeg er gravid"-innlegget mitt har tørket, holder jeg igjen på å miste.......

Begynte med brunlig utflod i går....med svake menssmerter....sånne "ekle" menssmerter....som ikke er gode......

I dag har jeg vært hos legen og tatt HCG-prøve...får svar i morgen.

Men i sta kom det noe brunlig slim da jeg var på do (sorry detaljer)

Så da er jeg på "rykk tilbake til start" igjen.

Akkurat nå er livet helt elendig....dette skulle ikke skje........

Har bare lyst å legge meg og sove i noen måneder.......

Åååååååååååååååå..........*hulk, snufs*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5656299-den-lykken-skulle-ikke-vare-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sååå trist å høre..

Dette er jo helt forferdelig- kan ikke tenke meg hvordan du har det nå. Men alt håp er jo ikke ute enda da.. Du kommer nok til å få en lang dag idag, men prøv å ikke tenk altfor negativt for det kan jo hende at det går bra likevel..

Ønsker deg lykke til idag og imorgen med prøven.

Måtte det gå bra med deg og spiren likevel..

Jeg skal holde motet oppe så lenge det lar seg gjøre................

Ei venninnde av meg blødde masse de første mnd, men så lenge det i kke er friskt blod så er det ikke noe farlig, kan være det er overskuddsblod/blodrester som skal ut.

Jeg skal heie på deg helt til det motsatte er bevist.

Stor klem

Tusen takk for oppmuntringer, men instinktet mitt sier at dette ikke kommer til å gå....det vet jeg....hatt SA før, og jeg kjenner meg igjen..

Nå drypper tårene mine på tastaturet........ *hulk*

Jeg vil ikke gjennom dette igjen!!! Vil bare ikke!!!!!

Neeeeei Lenn! Dette skulle ikke skje!!!!! Jeg må si at jeg trodde nesten ikke det var sant da jeg så overskriften på innlegget ditt. Det er så urettferdig!!!!

Har veldig lyst til å si deg at du må ikke gi opp helt enda, men jeg vet akkurat hvordan det føles, og hver gang jeg mistet har jeg også tatt sorgen "på forskudd" før jeg visste helt sikkert. Man har jo en viss magefølelse og da var det ikke så mye mer å si...... Men jeg må si at jeg håper inderlig at håpet ikke er ute for deg, det var jo din tur nå!! Jeg tenker på deg skal du vite og krysser fingrene for at dette ikke er en SA. Det kan jo forekomme blødninger tidlig i svangerskapet.

Jeg vet at det er en mager trøst å si at jeg føler med deg og vet akkurat hvordan du har det, men likevel - jeg tenker masse på deg og sender deg mange gode klemmer. Ta vare på deg selv, og selv om alt ser mørkt ut nå - ikke gi opp vennen min!!!

Mange klemmer

Annonse

Jeg føler med deg! Dette var urovekkende, og jeg skjønner at du er engstelig. Forhåpentligvis er det bare tynne og såre slimhinner, eller en annen logisk forklaring på blødningene. Men kanskje du vet mer nå? Jeg vil bare si at jeg blødde litt på rugedag 9 og hadde en stor blødning i uke 5 denne gangen, og det gikk likevel fint. Så det er lov til å håpe...? Krysser fingre, og sender en vennlig klem...

Annonse

Hei Lenn...

Nå ble jeg skikkelig lei meg, kom hjem fra ferie og gledet meg til å lese litt på forumet for å se ståa, og sitter nå med gråten i halsen :-( Dette var skikkelig triste greier og jeg vet ikke hva jeg skal si...hadde gledet meg til å "ta følge" med deg.....

Huff, dette er så trist, jeg føler virkelig med deg nå..endelig satt den, men bare på lur..fanken ta'n :-(

La mannen din ta vare på deg nå, og prøv å få en ok sommmer :-)

Tenker på deg...

Stooor klem fra

Tusen takk begge to :o)

Ja det er en skikkelig vond følelse.....Og som jeg har skrevet og sagt til andre, så er det ikke "bare å hoppe i høyet" og prøve på nytt, liksom....

Vi må bestille nytt forsøk, og vi er ganske hjelpesløse i forhold til når et nytt forsøk vil finne sted.....

Men vi kommer ikke til å gi opp. Må bare mobilisere nytt håp og troen på å lykkes er der fortsatt!!! :o)

Lykke til videre, ta vare på nurket ditt nusse :o)

Klemmer fra

Gjest lille fiol

Hei, det er sá trist nár det gár galt men jeg ónsker deg all lykke i neste forsók og háper at det endelig skal gá veien for deg. Ta vare pá deg selv i sommer og kos deg det du klarer. Jeg har ikke veart noe searlig aktiv her i det siste men jeg kjenner jo igjen navnet ditt fra i vár. Lykke til videre. klem

Jeg kom hjem fra ferie i går og har ikke vært inne på bim på over en uke... Ble så utrolig lei meg når jeg leste innlegget ditt. Har liksom fulgt endel med på deg og ble så glad når du endelig ble gravid... Livet er og blir urettferdig!!!

Jeg hadde selv en SA 12. juni etter plutselig å ha blitt gravid på vanlig måte. Skulle egentlig inn til ICSI* forsøk den måneden. Gleden var så stor når vi fikk det til, men gleden varte kort for våres del også.

Ville bare si at jeg føler med deg og vet litt hvordan du har det. Det er bare helt forjævelig, men heldigvis går det bedre etterhvert og man ser litt lysere på tilværelsen. Husk at du ble iallefall gravid og DET er veldig positivt.

Ønsker deg all mulig lykke....

Vil bare gi deg en klem.

Jeg VET hvirdan du har det.

Har vert der selv.

Det er jævlig.

Mye pga at vi vet vi har ikke 12 eggløsninger å prøve med på ett år....vi har våre tilmålte forsøk bare.

Dermed blir det å miste så ufattelig bittert.

Håper du kommer sterkere tilbake.

Vil bare få gi deg ein skikkelig god og varm trøsteklem¤¤¤

Håper den værste skuffelsen har lagt seg og at dåkke klarer å se framover.. Veit det er vanskelig, vennen..

Vi skal igang igjen i august, håper vi slipper fleire nedturar.

Stå på Lenn!!!

Klem fra

føler med deg lenn!!!!

vet hvordan du har det nå....

mistet selv for 4uker siden og vi som har prøvd i 2år,og endelig satt den med insiminering!!!!MEN NEI DA!!!!!!den var i uker 16 og jeg måtte føde

nå føles at bare dumt,men vi prøver i gjen kan jo ikke miste motet helt!

LYKKE TIL!!!!!

trøste klem

Kjære, kjære deg! Dette er forferdelig trist! Jeg ser det er en uke siden nå, og jeg håper du har det litt bedre nå for jeg vet nøyaktig hvor jævlig det er..

Sender deg en stor bukett med yndlingsblomstene dine - og gi ikke opp selv om verden raste sammen... Vi skal og lykkes til slutt, det vet jeg!

mange trøsteklemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...