Gå til innhold

Nytt treff på Gjøvik??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe... sååå flink er je da vel itte :D Men har ett spørsmål... ei som itte har vært med på treff, whipps, vil gjerne være med men på tirsdag passer itte. Kunne vi ha tatt det senere den uka? f.eks torsdag den 27?

Samme hvilken dag det blir for meg nå, for je ble helt sykmeldt i går :(

For meg så er det hipp som happ om det blir tirsdag eller torsdag, jeg er også fullt sykmeldt. Det har jo passet bra for mange på torsdager før... Får se da...hvilke tilbakemeldinger som kommer :-)

Torsdag 27/7 klokka 17.30 på Chaplin, Gjøvik

Annonse

Annonse

Hei hei. Har ett lite problem je :/ Var på langtur i Oslo i går og på turen hjem hørte je noen rare lyder fra bilen. Så ble det borte og så kom det igjen like før je var hjemme. Kom meg hjem og mannen min så på det litt og så stoppet je bilen. Litt etterpå ville han starte bilen igjen, men da var den helt død :S :(

Lurer litt på om det er dynamo :/ Vet itte helt når vi får bilen til å gå igjen. Mannen min har oxo bil, men hvis je skal bruke bilen hans på treff, så må je hente han på jobb før je får reist :( Og han kjører is ut til matbutikker så en vet aldri når han er ferdig om dagen :(

Derfor kan je itte love noe treff på meg denne gangen. Eventuelt komme senere på kvelden.

Ellers har whipps sagt hu nå kommer og kanskje har med seg søsteren til sambo som skal ha baby nå i disse dager :)

snx jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...