skimre Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 hei og hopp! jeg skal bestille meg en teutonia minstral, og lillesnupp er straks 4 1/2 mnd...bør jeg kjøpe med softbag da, eller burde jeg heller invistere i en forlenger+stormtrekk? hun er jo i allefall fem mnd innen vi får vogna, og da er det kanskje ikke lenge igjen av softbag perioden eller??? håper noen har noen råd!!
skimre Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 17. juli 2006 *hehe*, trodde ikke denne ble lagra jeg, men men;)
Minnie Mom Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Da tror jeg ikke at du trenger bestille bagen. Hadde heller ikke kjøpt liggeforlengeren, men hadde kjøpt storm-/vindtrekket og en vinterpose, enten om du velger voksipose eller noe annet. Vi brukte voksipose med bæreplate i vinter til gutten vår, ble som en sofbag på en måte. Masse lykke til med kjøpet, er veldig fornøyd med vogna selv! ) Ps.. Kjøp Teutonia sitt nye regntrekk, det som følger med vogna er helt håpløst!
Karveloke Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Hei! Skal selge vår mistral sport som ble kjøpt i fjor august, men ikke brukt før etter 23 desember da lille berta ble født! Har ikke lagt den ut på finn.no enda, men den er sort og rød i sittedelen, og tenkte å ta ca 3500kr for den. Har kjøpt ny 3-hjuling nemlig:)
skimre Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2006 har lyst på en med fargekode 2540... men takk for tilbudet!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå