Gjest Skrevet 17. juli 2006 #1 Del Skrevet 17. juli 2006 Nå går ting bedre og bedre.. kvalmen gir seg gradvis og jeg føler at jeg får mer og mer energi det betyr at jeg har kommet såpass langt at jeg skal "flytte" til 2. trimester.. ja... håper at alt går bra videre med både meg og lille gullet i magen. Om 5 uker skal jeg på UL, høre på hjertelyden og få vite kjønn. Sammen med samboeren gleder vi oss masse! så takker for meg her og ønsker alle lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 17. juli 2006 #2 Del Skrevet 17. juli 2006 Grattis grattis!!!!! ) kommer forhåpentligvis etter om noen uker... er 9+1 idag!! ;o) fortsatt god sommer!! klæm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumriken* Skrevet 17. juli 2006 #3 Del Skrevet 17. juli 2006 Ble litt skremt av overskriften din!! Men innholdet i innlegget var mye koseligere å lese Lykke til videre i svangerskapet. Godt å høre at formen begynner å bli bedre Kommer luskende etter til 2 trimester om en uke....så det gir jo meg et lite håp om at formen min skal begynne å komme seg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå