Gå til innhold

Ingen som vet når EL skjer i forhold til EL vondt ??

Anbefalte innlegg

Hadde EL vondt for 2 dager siden.(dag 14 e.mens) Hadde sex samme ettermiddag og morgenen etter. Dette er tiden rundt da jeg pleier å få positivt på test.(13 og 14)

Jeg testet ikke og tempet ikke siden jeg ennå var på ferie, så jeg hadde ikke anledning.. Skulle jo egentlig teste denne mnd da, men glemte helt å kjøpe tester..

Skulle hatt sex i morges føler jeg, men mannen måtte tidlig opp på jobb og det ble helt glemt. Håper å få det til i kveld.

Fortsetter under...

Mulig jeg er på bærtur nå,men antar at EL smertene oppstår når egget løsner fra eggstokken og starter sin vandring ned til der det skal befruktes.(husker ikke akk. hvor lang tid det tar,men en dag ca.) Fordel å ha hatt sex på forhånd da,slik at det ligger svømmere å venter på egget når det kommer ned..

noen har vondt før el, andre har etterpå. Og noen har både før og etter. Jeg tilhører den siste gruppen. Man har vondt også etterpå, da egget presser seg ned eggstokkene og skal ut i det store rommet det skjer.

Sant som eli-karamelli sier: lurt å ha noen på lur da:-)

Etter jeg begynte å el teste har jeg funnet ut at mine el smerter kommer etter el :-) rett eter da, slik at egget blir sluppet... men får litt el vondt før også...men det sterkeste er etter :-)

Vi er alle forskjellige, vil anbefale deg å teste å finne ut om deg selv :-)

Jeg har EL slim én dag, og vondt én eller to dager etter det. Men det er jo som sagt helt individuelt...prøver å bli kjent med min egen syklus jeg, og synes det er ganske vanskelig..!:o)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...