Gå til innhold

hva hvis man tar en angrepille nå og så er man egentlig gravid allerede fra forrige gang?

Anbefalte innlegg

hva skjer da?

har hatt ubeskyttet sex noen ganger før og i går (igjen:/) og vil derfor kjøpe en angrepille....men kom da til å tenke på at tenk om jeg er gravid allerede! er det da skummelt for fosteret?

Fortsetter under...

Hvis jeg hadde vært usikker, hadde jeg heller bestilt en legetime, så får du ta det derfra. Hvis det passer så fryktelig dårlig å få et barn nå bør du kanskje beskytte deg... Alle kan glippe en gang, men flere ganger?

Angrepillen må jo tas innen et visst timeantall for å virke, så er du gravid fra før vil den antakelig ikke gi den effekten du ønsker.

ehh... hvorfor ha ubeskyttet sex hvis du overhodet ikke ønsker å bli gravid??? virker som det er en del her som ikke har stort mellom ørene... altså de som ikke ønsker flere barn enda, men likevel ikke forhindrer det og så klager her inne etterpå...

det er vel en grunn til at en ikke skal ta angrepillen om det er sjangse for at man er gravid fra før?

store doser med hormoner kan umulig være godt for et eventuellt lite embryo som er i ferd med å dannes og utvikle seg til en liten baby.

snakk med lege, har hørt noe om at de ikke er på resept lenger, angrepillen. om ikke snakk med farmasøyt på apoteket.

du kan jo også krysse fingrene å håpe det går bra, eventuellt si pytt sann å kose deg med kul på magen :-)

ja, kom frem til det jeg og til slutt! ;)

kjøper en test og evt en pille...

skal og hente p-pillene som jeg bestilte på fredag...

orker ikke å "ha det slik" lengre..

ja, jeg vet veldig godt at det er min feil osv.......

men nå blir det "orden"!

og en liten ting til slutt:man kan ikke akkarat noe for om en kondom sku sprekke!

Annonse

Neida, uhell kan skje den beste! Det jeg reagerte på var at det tydeligvis ikke var første gangen du hadde ubeskytta sex. Men håper ihvertfall at det ordner seg til det beste for deg:)

folk blir jo gravide når de går på p-piller også. Så det kan da ikke være krise om man skulle tatt en angrepille og er gravid fra før. Men sikkert ikke noe kult heller for da vil man bare bekymre seg.

Bestevenninna mi tok angrepille etter ubeskyttet sex,da hadde hun kun hatt 1 gang ubeskyttet(hun tok den i siste time da...). Men angrepillen virket ikke,og nå har hun en flott liten gutt på 1 måned,frisk og flott :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...