jentebaby i magen Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Forsøkte meg tidligere, men ingen svar. Prøver igjen: Noen som har vært gjennom vending? Er 36 uker i dag og skal på sykehuset og sjekke om babyen min har lagt seg rett vei i morgen... Lå i seteleie for 2 uker siden... Så hvis hun fortsatt ligger i sete blir det vending. Noen som har vært gjennom dette? Har hørt det er ganske smertefullt. Kommer uansett til å gjøre det altså, men vil bare høre hvor ille det kan være...
mammamamut Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 jenten min lå i seteleie å legen som tok siste ultralyd for å sjekke hvordan hun lå trykket litt på magen min, men da hoppet jeg til å han ga seg. sa det ikke var noen vits å prøve en gang, men jeg var da 39 uker på vei og ganske stor så det ble ks på meg da. Er det seteleie denne gang så blir det ks denne gangen også. Hadde en fantastisk opplevelse sist gang og siden jeg er så stor tror jeg ikke de gidder å prøve denne gang heller. legen var så vidt borti meg og det var like før jeg skrek så.... nei takk ikke for meg.
jentebaby i magen Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2006 Tusen takk for svar. Jeg får vel prøve å se. Forstår det slik at de ikke foretar vending etter uke 36. Men, men. Det er jo godt å høre du har hatt positiv opplevelse med ks, så slipper jeg i hvertfall den bekymringen om det ikke skulle bli vellykket.
førstebarn77 Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 hei! En bekjent av meg var med på vending, hun var like langt på vei som deg. Hun ble helt forskrekket over denne vendingen, det var virkelig ubehagelig, de klarte det heller ikke så hun måtte ta KS. Noe hun er meget fornøyd med, jenta hennes hadde en feil med nakken når hun kom ut, går til behandling nå, de mener at dette er pga at de prøvde å vende henne inne i magen... Dette er det ene tilfellet jeg har vært borti, men fått høre at det er ikke bra å holde for mye med vending, ks er en bra løsning hvis barnet ikke vil snu seg!! lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå