Gå til innhold

hvor tidlig hadde dere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde sex 5 uker etter fødselen. Tok det pent og rolig, og det gikk så fint så:)

Når det gjelder den utålmodige samboeren din syns jeg han bare får vente! Er tross alt ikke han som har vært igjennom en fødsel. Er dessuten litt av en omstilling med et lite barn som krever mat og nærhet til alle døgnets tider. Og fire uker er ikke lenge å vente etter en fødsel. Barnet står i fokus nå, ikke mannens sexlyst. Ta den tida du trenger du:)

en skal vel vente til reselsen er over for å unngå infeksjon? det fikk vi beskjed på, og jeg hadde ks.

vi ventet i 2-3 måneder, ikke bare fordi det fysiske, men det var jo en stor omstilling, og jeg var ikke følelsesmessig klar. men vi kyssa masse, å lå vedig tett, og hadde det fint sammen :-)

Annonse

Hei du!

Jeg ventet til idag!! To måneder etter fødsel. Jeg fikk forstoppelse og såret gikk opp litt, tok litt tid før det grodde ordentlig da. På 6-ukers kontrollen sa legen at jeg godt kunne ha sex, men jeg ville vente til jeg følte meg helt klar.. jeg hadde veldig lyst men..har følt meg litt mør liksom.. Men idag prøvde vi, og det gikk kjempefint! Vent til du føler deg klar - det er jo mange måter å kose seg på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...