Gå til innhold

SÅ VAR KVALMEN OVER I GÅR, OG I DAG HAR JEG UL!

Anbefalte innlegg

ER BARE KJEMPEFORNØYD, I GÅR VAR MIN FØRSTE DAG UTEN POSTAFEN, OG KVALMEN KOM IKKE!! ENDELIG, SÅ TRENGER JEG IKKE Å GÅ RUNDT Å VÆRE TRØTT HELE TIDEN PGA POSTAFEN... OG I DAG HAR JEG UL, I UKE 14, HAR LITT EKSTRA OPPFØLGING PGA ÅRLIG START! GLEDER MEG.

Fortsetter under...

æ fikk beskjed av doktor om ikke å t apostafen i svangerskape æ... Skjønne ingenting:( Æ skull ut å kjør langt m bil å bli som regel bilsyk, så spurt æ om æ kunn ta bilsyketabletten Postafen, men d kunn itj æ. Hmmm, litt rart.

Så har jeg vært på UL og legen tror det kan være en liten jente! Og det ønsker jeg meg, har en gutt fra før!! Men det blir bekreftet i august på ordinær UL.

Jeg fikk Afipran først til kvalmen, og så gikk jeg over til Postafen, og i følge legene mine er det greit. Så jeg stoler på det. Er bare kjempefornøyd med postafen, kvalmen var ikke der i det hele tatt. Men nå er det deilig å være uten..

fikk beskjed om at postafen var trygt i små doser, både fra lege og apotek. Har tatt et par ganger iforbindelse med reise der jeg vanligvis blir ganske syk. Rart at man får så forskjellige beskjeder....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...