Abracadabra Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Hei alle sammen, Var såvidt innom en babybutikk for første gang på torsdag, og da fikk jeg se på en vogn som het One Tree Hill - er det noen som har erfaring med denne, eller har lest/hørt noe om den? Jeg trenger en vogn som er god å gå tur med - ikke i ulendt terreng, men utenfor asfalterte veier i hvert fall. Synes jo det var litt trist at den het det samme som den utroooolig tragikomiske basketsåpeserien på TVN da, men men, er den bra så får navn være navn. Den så i hvert fall veldig god ut! Takk for all input...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Jeg har kjøpt meg den etter å ha testet å sett på mange. Den er nok litt dyrere enn de fleste, men jeg mener ihvertfall at den er det desidert beste alternativet. Kjempe-enkel å trille i forhold til de fleste andre! Kjenner også flere andre som har vagt denne og er kjempefornøyd! Også er det litt stilig at det ikke er like mange av dem rundt omkring. Lykke til
Abracadabra Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2006 Det høres jo bra ut! Jeg hadde i utgangspunktet tenkt på den Stokke-vognen, men har etter hvert kommet frem til at med mindre man bor midt i byen så er det nok lurere å ha en litt mer sporty utgave...og denne er jo faktisk hakket billigere enn Stokke, så prisen er ikke så avskrekkende - selv om det koster jo mer enn nok, hehe. Takk for hjelpen i hvert fall!
søskenforsøk Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 hei vi har hatt ei oth vogn i to år nå og er KJEMPEFORNØYDE. Disse vognene finnes i to typer, En med sving hjul og en uten. Vi har den uten svinghjul. Den er kjempe lett og stødig. har hatt den med på tur på sva -bergene, og om vinteren setter ikke snø seg fast på fohjulene, vi har reist en del og ingen skader. Synes den er veldig god å trille. Ingen slingring. ja i det hele tatt er vi veldig fornøyd. men sjekk at dere får den i baggasjerommet de blir litt lange når man legger dem sammen. Det eneste å utsette er at på de litt eldre modellene , den vi har var det veldig liten plass til ting under vogna. lykke til med vogn kjøp. NB man kan også ha to forskjellige farger på bag og sportsdelen. Vi hadde limegrønn bag og sort sportsdel.
Abracadabra Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2006 hehe ja jeg tenkte rød bag, og grå eller sort sportsdel... planer står i kø inni hodet mitt, hehe, mannen klarer ikke helt å følge med, hehe! takk for tilbakemelding!
snurrepipp Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 Vi har kjøpt OTH og er veldig fornøyd med den (selvom vi ikke har noen baby å putte oppi den ennå Gleder oss til å ta den i bruk i nov./des. Kan absolutt anbefale denne vogna. Den snur på en femøring og er kjempelett å trille. Vi har også valgt limegrønn bag, syns den er kjempfin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå