70-trøndelag Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Heia, jeg har veldig lyst til å lage sveler slik de lages på nordmørske ferger. Er det noen som har oppskrift til meg?
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Har desverre ikkje MRF-svele oppskrifta (den kan ein kjøpe på ein eigen "svelekopp" på ferga om ein vil. Men her er bestemor si sveleoppskrift. Eg brukar steike dei i steikepanna, då må ein ofte lage dei litt mindre enn dei enoorme ferjesvelene. 2 egg ca 4 ss sukker 3 dl surmjølk mjøl til passe tjukk røre (litt tjukkare enn vaffelrøre) la dette stå ein halv times tid (eller lenger, dersom har tid) bland inn 1 stor ts natron iblanda litt mjøl rett før steiking Kjempegodt med nysteikt vafle med brunost eller berre mjukt smørkrem (smør/sukker vispa saman) *mmm*
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 Den orginale MRF-svela! 5 egg 1,5 MRF-kopp sukker ca. 1 l kulturmelk
Mirakel nr 3 :) Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Den orginale MRF-svela! 5 egg 1,5 MRF-kopp sukker ca. 1 l hvetemel 1 l kulturmelk 1 toppa ts natron 1 toppa ts hjortesalt ca. 75g margarin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå