Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


❤ mamma til 2 ❤

Anbefalte innlegg

Var på jobben en tur (er sykmeld pga kvalme) og der sa de rett ut at det beste hadde vært om jeg ble sykmeldt hele svangerskapet slik at de vet hva de har og forholde seg etter. Enklere å skaffe folk osv. Slipper usikkerheten om hvordan formen er osv. Ble helt satt ut jeg, har egentlig lyst å slutte men da vinner jo de.

Noen med samme erfaring eller som vet hva jeg skal gjøre?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke du skal bry deg om hva de sier på jobben. Skjønner at du ble litt satt ut av ærligheten deres, men hvis du likevel er kvalm og syns det hadde vært godt å bare ha svangerskapet å tenke på, så syns jeg du skal sykemelde deg 100%. Har ingen erfaring med temaet, men man blir jo bare enda mer sliten av å "stå på barrikaden" mens man er gravid. Tenk på deg selv aller først! Hva har du mest lyst til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, gidder ikke stå på krava slik situasjonen er nå i allefall. Skal snakke med trygdekontoret i dag og høre hva jeg skal gjøre for å komme best ut av det. Arbeidsgiver er kjent som en drittsekk der så de kommer helt sikkert til å tro på meg. Jobber i privat sektor og er 11+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...