Gå til innhold

Jeg er også gravid :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kirsty: Jeg leste om pre~seed første gang på pernille.info tror jeg. Så kom jeg over det i jakten på termometer med to desimaler, som for øvrig bare viser tulletall... Jeg tror absolutt pre~seed kan hjelpe. Eventuelt kan du gjøre som jeg og prøve det en av dagene, så vet du at enten så svømmer de opp med dine væsker, eller pre~seed den andre dagen. Jeg brukte med 1. dag med pos el test og uten den andre dagen.

Jeg har nettopp bestilt tidlig UL fredag om to uker da jeg er 6+4. Det var den dagen jeg begynte å spotte og hadde store smerter sist gang.

Enitsirk79: Terminen min er 28.03.07. Symptomer: Jeg har hatt litt klebrig utflod fra dag 8 etter EL, og har det enda nå 14 dager etter. Har vært kvalm til og fra også fra dag 8 faktisk, og hatt noen små knipetak i magen. Puppene har vært ørlite mer ømme, men ikke som sist da de ble ballonger!

Håper inderlig det klaffer for dere også snart!!!!

Ååååååååååååååååååååååååååååhhhhhh så moro!!!! Nå ble jeg glad, husker vi var sammen på bli gravid.

Masse lykke til skal krysse fingrene for deg jeg XXXXXXXXXXXXXXX

Klemmer fra

Annonse

Gratulerer så masse, koselig å høre at det kan gå til slutt for de som har prøvd så lenge. Da er det håp for oss alle:-) Har ikke hørt om pre-seed før men det skal prøves neste gang viss ikkje jeg allerede er gravid da. håpe, håpe, tar til meg masse babystøv!

Kos deg masse:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...