7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 når må jeg senest levere papir til arbeidsgiver? har termin 7 oktober.. kanskje jeg burde lever allerede denne uka?
2småbarn Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Du får jo perm. 3 uker før termin, men jeg har levert papirene til arb.giver for lenge siden. Sikkert ulik praksis fra sted til sted... Trygdekontoret må iallefall få søknaden din om fødselspenger 3 uker før termin, men det visste du kanskje.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #3 Skrevet 17. juli 2006 Det haster ikke. Trygdekontoret trenger ikke å motta papirene før rett før permisjon, sa de her hos meg. Men husk på at arbeidsgiver også skal levere inn egne papirer, disse må også sendes innen permisjonen begynner. Du må ikke levere papirene til arbeidsgiver, men er greit å gi de kopi når du sender til trygdekontoret. Sånn at de har opplysninger å gå etter, med tanke på ferie og permisjons tid og sånn, som de også må fylle ut på sitt skjema til TK.
OktoberTussi Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Jordmor sa til meg at fristen var "innen rimelig tid". Hun sa etter uke 30, så etter ferietiden var det sikkert greit å sende det inn. Så jeg fikk i grunnen inntrykk av at jeg kunne vente til neste kontroll i uke 32.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2006 Takk jenter;) Har printa ut papirene i dag og gir de til arb giver etter ferien.. har variabel lønn så de må vel regne ut snittet for meg tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå