Gå til innhold

Juni: Hei jenter!


Turbomamma (gutt 170606)

Anbefalte innlegg

Skjønner at det begynner å bli litt mere liv her nå, så koselig! Moro å følge hverandre litt da..

 

Håper alle har det bare bra, og at det begynner å "gå seg til" litt for de fleste. Vi har det ivhertfall mye bedre nå etter noen uker. Begyner å skjønne litt hvordan dette fungerer dette her, og det gjør Theodor og! Han er 1 mnd i dag, og en skikkelig go'gutt ;-) Har holdt meg våken fra 05.30 i dag, men nå sovnet han endelig. Så da kan mamma ta seg en lur og!

 

Det er fantastisk å være mamma- er dere ikke enig?! Livet er HELT anderledes enn det var før, og friheten BETYDELIG innskrenket! Men alikevel så er jeg så glad i han at jeg nesten ikke holder ut. Han er det beste som har skjedd meg, og mannen min må pent finne seg i å dumpe ned et hakk på pallen. Han har det på samme måte, en stolt og flink pappa! vi koser oss masse sammen- og masse sammen med sønnen vår.

 

Vi snakkes!

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt treg jeg, har ikke oppdaget denne siden før no.

Jeg koser meg også dønn i hel..hehe

Jeg er en voksen mamma...med 2 tennåringer fra før. Er kos å vere småbarns mor igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så heller ikke disse sidene før nå...bedre sent enn aldri. Koselig å treffe andre med barn på samme alder!

Her koser vi oss og masse. Prinsen har en del luftsmerter - men sånn er det vel i starten. Men vi skal en tur til sonerterapeuten i dag - håper hun får litt orden på sakene :)

Ellers er han stort sett veldig snill - begynte å smile i dag :) Satte han i baby bjørn bæreselen og snakket til han - da holdt han på å glise rundt!!!

Storesøster på 3 er verdens stolteste og flinkeste :) Så her er alt stort sett bare fryd og gammen...begynner å venne oss til å ha en baby i hus igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hos meg er alle bare opptatt av Trym..hehe

Store broren på 16 , var barnevakt, mens mamma og pappa skulle gå tur. ( tur der det ikke går an å ha med barnevogn) Så den stolte storebroren trillet en tur.

Bestemoren hadde vert innom etter at han kom heim, da var det nesten krise, Trym hadde drete på seg...hehe

Så han på 16 hadde fått med seg bror på 15, og en onkel (som ikke har egne barn), og kommet frem til at dette kunne dei klare....dei vart kjempe glad da dei fant ut at det var falsk alarm..

Ikke noe bærs..(vi er ikke så gode på det med raping, så vi fiser i stede for)

Så hele familien engasjerer seg når minstemann fiser...hehe

 

Å HA EN BABY I HUS ER ETT GODT EKSEMPEL PÅ MINDRETALLS STYRKE.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...