Gå til innhold

Kjennetegn på kjønn!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva indikerer gutt og hva indikerer jente??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg venter jente. man pleier ofte og si at jenter tar skjønnheten fra mødrene. jeg fikk masse kviser og følte meg elendig...heldigvis bedre nå(uke 17)

Skrevet

det finnes masse kjærring råd, som f.eks foster lyd ligger på 150 el mer da er det ofte jente. du kan jo sjekke det kinesiske kartet.. det stemmer ganske bra.

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har hørt at hvis du får "tute"-mage blir det gutt og hvis du legger deg ut i bredden og blir "styggere" blir det jente, ekstrem kvalme er tegn på jente eller tvillinger...men dette er jo bare utsagn selv om det har stemt på mange :) jeg er ekstremt kvalm hele tiden og har blitt skikkelig bred over hfoftene og fått MASSE kviser...så blir det gutt hos meg så vet jeg at dette ikke stemmer :) men 17 august får jeg forhåpentlig svaret:)

Skrevet

Har en venninne som hadde graviditetstegn til jente (sterk kvalme, spydde ofte, la godt på seg over hofter baken og magen) med begge ungene og har nå 2 gutter. Så det er visst ikke så mye som stemmer lengre. Er snudd helt på hodet slik som klimaet i verden i dag

Skrevet

Jeg hadde absolutt 100% jentetegn og fikk gutt! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...