*We68* Skrevet 16. juli 2006 #1 Del Skrevet 16. juli 2006 for ett år siden ble jeg gravid uten at det var planlagt. det passet heeeelt forferdelig dårlig og vi måtte bare ta det bort for ungens skyld og mye annet. da jeg kom på sykehuset og skulle ta abort så viste de meg bildet og sa barnet levde og alt var ok....... jeg var sååå sint og helt fra meg fordi de kunne gjøre dette mot meg. jeg har tre barn fra før og vet jo hvordan det er og hva som ventet meg. så da vi nå planla barnet så mistet jeg i en MA i uke 12...barnet hadde vært død i 5 uker...vi var helt forferdelig...men det som henger seg opp ihodet mitt er....UL bildet....den tomme posen med en liten prikk bare. følte det som en straff... men vi forstår det var noe galt med barnet og det var nok ikek levedyktig. men det som plager meg så sterkt er det bildet og tanken på det jeg tok bort..som levde. huff måtte bare få ut noe frustrasjon før jeg blir tullete i hodet...det hjelper å skrive ned, snakke.. vi øsnker så indelig å få et barn sammen...og gleder oss til vi blir gravide igjen..men jeg er også veldig redd... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5654597-urettferdig/
Faylinn Skrevet 17. juli 2006 #2 Del Skrevet 17. juli 2006 De tvar da en utrolig merkelig måte å bli behandlet på når man skal ta abort. De på sykehuset aner jo ikke hvorfor du tok det valget?! Huff, så leit å måtte tenke på dette nå når du mistet. :-( Det var ikke en straff, og du vet det! Ingen av hverken leger eller damer her inne kan bli enige om man bør ha en mens før man prøver å bli gravid igjen, så det valget må du ta selv. Vi valgte å følge legens råd og ventet to mens etter jeg hadde exu, men det er annerledes da det kunne være arrvev i egglederen.. Lykke til fremover.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5654597-urettferdig/#findComment-5655265
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå