Gå til innhold

Noen med IKM til uka ???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ønsker deg lykke til TussiLussi! Det kan jo bli spennede - hvordan er ståa på symptomer i dag? Skulle ønske jeg viste når min IKM er :-o Det er nå snart 6 uker siden jeg hadde en MA, så den burde vel være rett rundt hjørnet? Har ingen symptomer i noen retning, men har ikke vært så veldig aktivt prøvende siden MAen - vet jo ikke når/om jeg har hatt el engang!

Hei,

Har IKM idag. Sedvanlig hodepine og murringer. Så hun er rett runt hjörnet kan jeg tro. Hadde en rar kvalme igår morges, liknende grav. kvalme, og et bittelite håp tendes. Men nå er allt som vanlig ved mensstart så da kan hun like gjerne sette igang med sitt, tanta.

Da er det jo bedre med ikke noen symtomer i det hele tatt, som deg, Tussilussi. Lykke til!!

Takk for det, ingen flere symptomer i dag heller..... :-(

Håpe...håpe....

To dager til forventet IKM... sukk, tiden kunne gått lit fortere her :-) Men kjenner jeg tante rett kommer hun nok sigende på!

Litt rar i magen i dag, men tro heller det skyldes varmen og dårlig mat

:-)

Jeg skal vel normalt ha ikm i morgen eller onsdag, men sist var tanta helt på bærtur, så ikke godt å si. Har vært skikkelig kvalm hver formiddag de siste 4 dagene, og begynte å øyne et håp, helt til en av ungene klaget på det samme....Har ellers ingen symptomer. Men for å si det slik, når jeg har vært gravid har jeg hatt mindre symptomer enn når jeg ikke har vært det.....

Annonse

Dette sammenligner jeg litt med å spille Lotto: du vet egentlig at du ikke vinner, men du kjøper deg en kupong likevel, og spenningen er der helt til siste tallet er trekt. Jeg håper jo inderlig at sjansene for at jeg blir gravid med tid og stunder er større enn at jeg skal vinne i Lotto, da!!

Formen min er som i går, jeg har noen timer på formiddagen hvor jeg er skikkelig kvalm, men ungene har hatt noe liknende, så det er vel bare noe som går.

Lykke til i morgen, da!!

TussiLussi!!

Slik hadde jeg det forrige pp. Brant av en del tester, men alle var negative. Til slutt kom tanta 14 dager over ikm, ikke akkurat noen drøm å gå slik. Det verste er jo at du ikke aner hvor landet ligger. Kommer tanta, så er det liksom bare å begynne å telle dager igjen. Ønsker deg lykke til i dagene som kommer, håper det kommer en avklaring i alle fall.

Min tante kom på fredag, nokså presis.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...