*We68* Skrevet 16. juli 2006 #1 Del Skrevet 16. juli 2006 jeg lurte på om noen kunne fortelle meg om hvor lurt det er eller om andre også prøver på igjen med en gang etter en MA? jeg hadde en MA 10 juli. var da 12 uker på vei men barnet hadde dødd i uke 7. Det var en helt forferdelig beskjed å få, og det verste var at vi hadde gådd så lenge å gledd oss uten å vite noe var galt. men vi har snakka veldig mye og grått våre tårer denne uken, men vi er veldig enige om at det var noe galt med barnet og at det var naturens vilje. men er så sinna på at man må gå slik i ukesvis uten å ane. men heldigvis sa de på sykehuset at neste gang fikk vi komme på UL allerede i uke 6 - 7. men synest alle burde fått tilbud om UL innen uke 8 jeg da. men vi er veldig enige om å prøve på igjen. men lurte litt på om hvor heldig det er å hoppe rett på med en gang. slik jeg forstår det så får jeg vel en EL en 14 dagers tid etter utskrapningen om man får en mens en mnd etter ca? og siden jeg hadde gått på P piller helt til den mnd jeg sluttet og ble gravid med en gang, så klarer jeg vel å bli det med en gang nå. men jeg kan ikek begynne med p piller nå iallefall. leste littt lengre ned at noen av dere bare begynte med en gang å prøve. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5654500-pr%C3%B8ve-p%C3%A5-igjen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå