Gå til innhold

LilleLulle/TussiLussi

Anbefalte innlegg

et bad hørtes deilig ut!!! Jeg har ikke badekar jeg... :(

Tror ikke du trenger å bygge opp forhåpningene mine nei.. klarer det HELT fint på egenhånd :) for omtrent en time siden fikk jeg plustelig denne "jeg vet jeg er gravid" følelsen som jeg hadde begge gangene jeg var gravid (og første pp etter SAen) Så hvis jeg ikke er gravid nå så skal jeg offesielt slutte å høre på noe kroppen min sier!

Men jeg tror egentlig jeg kjenner kroppen min ganske godt! Hadde jo store diskusjoner med folk for litt over en uke siden da jeg mente el kom til å komme på syklusdag 16 eller 17 (sa dette på CD 14) og alle mente at det umulig kunne stemme :) jeg hadde jo el på CD 19 og 20 de to periodene før. MEN el kom på CD17 og ff var lenge usikker på om det kanskje var på CD15! Så jeg tror at foreløpig velger jeg å stole på det kroppen min forteller meg :) Jeg er gravid intill det motsatte er bevist *hehe*

Fortsetter under...

nokk en dag med høy temp og godt humør. Målte nå nettopp (er så nyskjerrig og kveldstempen sier mye om morgentempen har jeg funnet ut...) og jeg har en temp på 37.97, så hvis jeg ikke er gravid så er jeg syk igjen!! Føler meg helt frisk, så jeg synes dette virker lovende :) Ble HELT overbevist om at jeg er gravid idag og hadde mest bare lyst til å ringe lege og bestille time :) Vil få time tidlig slik at jeg kan få undersøkt for GBS og eventuelt få antibiotika dersom det er oppblomstring.. Vil IKKE miste igjen.. Er helt kokko idag :) var til og med og kjøpte et gravideblad idag...!!

blir litt sprø av ff denne måneden.. idag flyttet den el til CD 15 slik at jeg liksom er 11 dpo idag! Tror ingenting på det jeg... synes den er litt dum som tuller sånn med meg! Ellers hadde jeg høy og fin temp idag og :) så spenningen holder seg oppe!

Begynner nesten å grine her jeg.......snufs...

Gåsehud!!!!!

Håper håper håper det går bra denne gangen og at spiren sitter på plass nå !!!!!!!!!

Hehe... hade lyst å kjøpe gravidblad jeg og, men det er så mange kjentfolk på butikken... hehe... måtte nøye meg med tre gamle jeg fant frem fra sist svangerskap !!!!

Kos å lese da :-)

Nå skal jeg være flink jente å dra ned i treningsstudiet og trene...

blir vel mest gåing på .... oy... der forsvant ordet for meg :-)

Ha det så lenge

*hehe* må være så utrolig morro å jobbe på narvesen og se alle jentene som sirkler rundt og ser seg over skulderen før de røsker med seg et "gravid" og nervøst finner frem pengene! "Jatakk, jeg tar gjerne en pose!" *hehe*

Jenta mi sitter å ser på Bambi nå og jeg måtte seriøst ta meg sammen for å ikke grine da bambi ble født.. ånei... dær kommer den sangen igjen... bambi blir pappa *snufs*

Har ei dame som jobber på apoteket som også er mor til en i bhg, hun går stadig å kikker på magan min.... hehe.... hun ser ikke noe der enda .-) men lurer vel fælt etter at jeg kom halsende inn og forlangte dobbel pakke med cb dig......

Ja, Bambi er litt for trist.....

Nå avspaserer jeg resten av dagen jeg - er litt utslått av kvalme om dagen :-)

Annonse

kvalmkvalmkvalmkvalmkvalm

dro en liten tur ut nå ikveld (uten å drikke) og jeg ble så vanvittig kvalm! øl og fyll var vist ikke noe for meg idag! Heldigvis var venninnen min trøtt, så det var hun som foreslo å dra hjem :)

Har gått rundt med et smil de siste dagene, for det kjennes ut som jeg har en hemmelighet :) har vært så sikker på at jeg er gravid at jeg nesten (bare nesten *hehe*) har følt at det ikke har vært nødvendig å teste :) jeg har derfor hatt det litt mer rolig inni meg de siste dagene. Ikke stressa så mye som jeg har gjort de andre ppene før ikm! Men nå i ettermiddag fikk jeg plutselig skikkelig angst for at jeg ikke er gravid alikevel.. ikke fordi der er verdens undergang at jeg ikke blir gravid denne ppen, men jeg er så redd for at jeg kanskje ikke kan stole på kroppen min lenger... huff.. tenker jeg skal teste på søndag :) det er ikke så lenge til det nå :)

Håper du har den riktige følelsen enda :-)

Er du kvalm nå og ???

Jeg har begynt å få sånn igjenkjennbar kvalme fra sist gang, kjenner den kommer med en gang jeg blir ørlitegranne sliten og ligger og murrer i halsen.

HEr er det tivolidager, og i går måtte jeg bli med 4 åringen opp iet sånt helikopter som går rundt og opp - jentungen turte ikke bli med..

gjett om jeg angret da!!! Det var som å kjøre den største Tusenfrydkarusell... ble svimmer og dårlig og satt og tviholdt meg fast...hehe....

Må nok en tur opp i dag og, skal være show med Gisle Gris :-)

hadde vært kjempegøy om du kunne hoppe etter på 1. trimester :-)

Kjente også den følelsen av at hvis jeg ikke var gravid, selv etter å ha testet, vill omtrent verden ha gått under.... mest som du sier - fordi kroppen igjen ville ha sviktet meg :-)

Ha en fin dag :-)

idag er jeg om mulig enda mer kvalm... kjennes ut som jeg kanskje må spy.. (spyr ALDRI, hater det... derfor blir det bare nesten hele tiden! Svelger unna!) Metallsmaken er overveldende og klarte ikke engang drikke kaffe-latten! Smaker PYTON!! Forventer å kunne tusle over til 1-trimester senest tirsdag, men jeg satser på imorgen! Tester vell i 7-tiden imorgen, men deg kan hende jeg tester negativt imorgen uansett.. testet negativt på 13 dpo sist, men da me QR, så jeg satser på at CB viser et bedre svar :) du kommer vel innom når du står opp?

Vel, da var det showet unnagjort.

Aldri stått sammenpakket med så mange barnevogner, småunger og store mager før, jeg.....

BEgynte nesten å grine der jeg sto....snakk om hormonbombe :-)

Nå er det fotball (!!!!) på tv`n, unga koser seg med lørdagsgodter, og mor kan endelig strekke beina litt før lørdagshandlingen skal i boks :-)

Sånn passe kvalm da jeg sto opp, men jeg har litt troa på at b-vitamin på morgenen hjelper. Tar sånn B12 og B6 tilskudd, og syns livet går mye bedre denne gangen her. Har litt mer problem med kosttilskuddet med omega 3, vitaminer og mineraler - de ligger i noen grønne kapsler, og når det går hull på disse, raper jeg transmak....æsj!!!! Spyr jeg i etterkant kommer disse kapslene ut også.... Går det an å få omega 3 uten kapsler tror du ??? Grøsser når jeg tenker på de....

Bruk den vanlige CB`n i morra da, du husker at den digitale ikke vil gi utslag hos meg :-)

temper klokken 7 skjønner du, så da kommer jeg til å vokne og ikke få sove igjen, kjenner jeg meg rett :) Ferdig å male!! :) var litt skummelt å stå på en krakk når jeg var kvalm og svimmel, men nå er det bare høytalerne igjen og å vente på at det tørker :) jeg ble fornøyd jeg :)

Annonse

du skal få bli den første som får vite det!! Jeg er gravid!! :) Jeg hadde rett *knis*

Føles som om sirkelen er sluttet og at det kommer til å gå bra denne gangen :) Jeg er selvfølgelig litt bekymra for at jeg skal miste igjen, men jeg skal ringe legen imorgen og be om ekstra oppfølging på grunn av GBSen.. gleder meg masse :) *klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...