Gå til innhold

LilleLulle/TussiLussi

Anbefalte innlegg

Kanskje vi ikke drar før fredag. Har en venninne som vil bli med, men hun må ordne fri fra jobben, og hvis hun skal være med kan vi ikke dra imorgen. gleder meg masse til å dra!! Tror jeg har godt av å komme litt bort fra nettet.. og medisinskapet... Men været er desverre ikke noe å skryte av! 9 grader og regn :(

Fortsetter under...

Uff da !

Sitter og koser meg med Tatt av Vinden nå.... Er litt fin den da ! Men litt for lang tror jeg, må nok til sengs før tolv....

Trøbbel med nettbanken her... skulle ha betalt regninger så det står etter her - strømregning på 7000,- !!!!!! Det er helt kriminelt spør du meg. Nå har vi ordnet ved for neste sesong - må nok bli litt flinkere til å tilleggsfyre, ja !!!

Laveretemp=dårligere humør...

Egentlig litt idiotisk at jeg lar meg påvirke på den måten, for tempen var på ca samme nivå på ca denne dagen da jeg var gravid sist. Hun venninnen min kunne ikke bli med :( så da tror jeg vi drar idag. Tok (testoman som jeg er..) en test idag som SELVFØLGELIG var negativ. Har bestemt meg for å la testene ligge hjemme. Ideen er at de ikke skal stresse meg så mye og at jeg skal klare å la være å tenke på eventuell testing dersom jeg ikke har de med, men kjenner jeg meg selv rett blir jeg å få helt angst fordi jeg ikke vet, og kjøre til nærmeste apotek for å kjøpe nye! Og det er ganske langt dit....

Stille på jobb så jeg sniker meg inn litt.....

Ikke tegn til tante enda, litt stikk i siden da jeg sto opp, men ikke symptomer å hoppe i taket av her nei.....

Skal snart hente noen ungdommer og male/ beise litt her. Godt å ha noe praktisk å fylle dagene med - ellers går det så fryktelig treigt. Er ferdig med å sitte med timelister og bemanningslister for de neste to ukene, så da kan jeg være med litt i miljøet :-)

Kos å være på jobb når man kan sitte å prate litt med de ansatte og ungdommene, her - det er liksom ordentlig feriestemning. I dag skal jeg spandere is på alle også... så da blir det vel en fin dag her tenker jeg :-)

Ha en fortsatt fin dag du og :-)

Hei Lille Lulle, tilbake fra festival ???

Jeg er litt kje om dagen...:-(

Har du lest deg opp så skjønner du sikker hvorfor...

Nå er jeg på dag 7 over IKM, nesten sikker på en positiv El test 7 juli, var ikke heeelt like strek som kontrollstreken, men det beste jeg fikk til.

Og her sitter jeg, stuttende pupper ( ikke å forakte i bikinisesongen...) ingen TR ( heller ikke å forakte i bikinisesongen...) hadde skikkelige menssmerter i helga, men ingen TR kom. Har testet litt forskjellig i uka her, CB digital i dag - men negativ.......( og det er jo helt forkastelig...)

Tempen ligger å bikker rundt 37 kl 7.30 om morgenen, så den holder seg jo høy enda....testa ikke før i pp`n, men måtte bare følge med litt når jeg bikket over IKM.

Første pp gikk jeg også en uke over tiden, men la skylda på pillestopp. Sist måned var jeg så presis at jeg ikke rkk å teste...

Men nå er jeg på bærtur igjen... Fy søren så kjedelig dette er !!! Det må da være helt umulig å treffe El når jeg driver på sånn ??? Eller kanskje jge ikke har hatt EL ????

Vel, dagen starta dårlig her - håper den blir bedre da jeg endelig har fått med mannen og et vennepar på kino i kveld, med påfølgende kosekveld og unga skal overnatte hos svigers :-)

Ha en fin dag :-)

Klem, TussiLussi

Annonse

*klem* forstår at du er frustrert... kanskje el kom senere? En ting er i allefall sikkert: du har hatt el!! Du ville ALDRI hatt de temperaturene dersom du ikke hadde hatt el! Men det høres jo veldig låvende ut da :) tror jeg ville tatt meg en tur til legen for å sjekke.. er så utrolig stressende å gå rundt å ikke vite.. Jeg skal krysse fingrene for deg!

Her hos meg er tante rød på besøk! Hun kom presist på søndag, og i tillegg midt under en kosestund! Et det mulig å være mer frekk?? Gråt hele dagen, og var utrolig deppa.. følte meg ubrukelig og misslykket. Men nå går det litt bedre.. jeg kommer til å bli nervevrak dersom dette kommer til å ta lang tid! Men jeg har en følelse av at denne perioden kommer til å gå litt lettere. Jeg kommer ikke til å ha de store forventningene nå! Trodde ærlig talt ikke det kom til å være så f**** vanskelig.. begge de to andre gangene hat jeg vært "posterchild" for "en gang er nokk"! Har hatt ubeskyttet sex rundt el to ganger de siste 6 årene, og begge gangene har jeg blitt smelt på tjukka! Kan vist bare bli gravid når det ikke er planlagt.. kanskje det er det jeg må gjøre? Gi opp?

Har forresten problemer med siden min.. kommer ikke inn og har derfor måttet ordne en ny side. For tiden heter jeg:

Heisann Lurv :-)

Uffda....

Nei, det er ikke greit når man virkelig har lyst til at det skal skje NÅÅÅÅ!!!

Håper du slår blink neste pp da !!

Bruker ikke legen samme test som Cb dig. da ?? I fht sensitivitet mener jeg ?? Syns det er litt småflaut å dukke opp der å tro at jeg er gravid om det ikke stemmer ..hehe... burde liksom skjønne dette selv i en alder av 34, eller???

Må vel bare se etter Tr tror jeg....

Men nå har jeg ingen menssymptomer heller. Kan det være at jeg "hopper over " en TR ????

Andre gangen min smalt jeg til med halvveis ubeskyttet sex en gang... da jeg skulle skifte over fra minipille etter å ha ammet ,til vanlig pille... da satt go`gutten, gitt!!!!

Men første gang holdt vi da på i ett år. ( det var et laaangt år kan du tro...) Har liksom ikke lyst å ha for lang sprang til sistemann - attpåklatt`n :-)

Har hørt noen som gikk 14 dager før testen slo ut, men også noen som har hatt pp`r på 40-50 dager, så jeg veit ikke helt hva jeg skal tro, egentlig :-)

Har ikke tørt å sagt at jeg ikke har fått TR enda...ligger med bind sånn i tillfelle... og har ikke vært så lysten at jeg har avslørt dette...

Tror mannen blir mer usikker ennn det jeg er på hva som skjer...

Han blir like skuffet hver gang, og tror nok han har svært udugelige svømmere :-(

... bare en time igjen på jobb, nå !!!!

hm... vanskelig å vike hva som skjer egentlig... synes det er så rart at lutealfasen din varierer så mye.. hvor mange dager har du hatt mellom el og tr de siste to ppene?

Legen kan ta blodprøve da.. har hørt at de gjør det når tr er mer enn en uke forsinket, og du vet du har hatt el. Du har jo hatt el TussiLussi!! Det er jeg HELT sikker på når du har den tempen. Hvor lenge har du tempet da? Bare den siste uken? det kan jo være at du ikke hadde el da du trodde, og at du derfor ikke er forsinket enda? Man kan jo få positiv el-test og ikke få el da. At kroppen bare prøver på el, men ikke får det til? så prøver senere?

I dag har jeg bestilt meg legetime !!!!

Da jeg våknet i dag hadde jeg 37.04 i temp, superkvalm, litt brennende eller stikkende vondt i øvre del av magen - og ingen tegn til TR....

Syns magevondtet er litt ubehagelig, sitter litt sammen med korsryggvondt. Så nå tar jeg en tur for å høre hva det er som skjer her

:-)

Time kl 14.20, så det er bare å legge seg ned og prøve å holde ut kvalmen, regner med den forsvinner etterhvert utover dagen, pleier det.

Med suuupernegativ dig. CB test i går, har jeg ingen forhåpning om at noe er på gang, men syns det er ok å sjekke ut hva som foregår her :-)

så bra at du har fått legetime!! Håper det går bra med deg og at kvalmen er "til nytte" :) Er spent å høre hva de sier!

Igår sluttet jeg å blø! :) 4 dager med mensen og spotting til sammen :) hærlig! Men det gjør meg mer sikker på at jeg faktisk var gravid sist pp, men mistet igjen. Da blødde jeg 8 dager og hadde høye temper etter tanta kom og! På en syk måte gjør det at jeg føler meg litt bedre... skulle tro det stresset meg mer hvis jeg hadde mistet to ganger, men jeg ser mer optimistisk på neste pp etter dette resonementet.. ikke spør meg hvorfor.. :) Så jeg får satse på å følge etter deg om en måneds tid :)

Oy, tror du det ???

Merker du at du mister så tidlig ? På andre måter enn økt blødning mener jeg. JEg er litt redd for å miste og at det skal gjøre fryktlig vondt..

Vil det si at du kanskje er 2pp etter SA nå når TR er ferdig ?

VEl, vi får vel drive på til høsten også :-)

Kvalmen er bedre nå, mannen har vært å butikken og kjøpt "ekte" glassflaske cola til meg...:-) snill, vel..!

Men er svært øm over magen.Sitter og tenker at nå når jeg venter på legetimen kommer vel TR som en foss...hehe...

Hvordan gikk det hos legen?? Er så spent! Håper det går bra :) *klem*

Når det gjelder meg, er bare så utrolig mye tanker som svirrer rundt nå i disse prøve tider... Mener bare jeg kjente at jeg var gravid, og så hadde jeg jo den svake positive testen + mye blødning. vondt gjorde det ikke.. Denne gangen var jeg sikker på at jeg IKKE var gravid. Hadde et lite håp på onsdagen for en uke siden, men fredagen var jeg sikker på at det bare var ønsketenkning.. velger å tro på det kroppen forteller meg, jeg.. hvis ikke blir jeg sprø!

Annonse

Hjemme nå og like klok....

Han tok noen blodprøver for å se om det var bakterielt, noe det ikke var. Ville ta en gravitest i morra samt sende noen flere blodprøver inn til labben.

Jaja, får vente til i morra da :-) Skal bort i helga, så vi stikker bare innom legen på vei, tror jeg.

Har roet seg litt nå, men er enda litt ømtåelig om unga kaster seg opp i magen min......

TR ser ikke ut til å dukke opp i dag heller, så da så :-(

håper du får en god natt søvn :) jeg får vel ikke vite mer om hvordan det går før over helga?

satt akkurat å tenkte på at jeg het lurv da jeg ble gravid sist (byttet da jeg mistet) så kanskje denne perioden med nytt (gammelt) nick ender med et annet resultat?? :) Fikk en plutselig følelse av at det kanskje ikke var riktig av meg å hete lillelulle og bli gravid med det navnet.. Lurv har en helt annen betydning for meg, og jeg ble plutselig minnet på hvorfor jeg vil ha et til barn. Ble litt kryptisk dette, men jeg føler i alle fall det er mer "riktig" for meg å hete Lurv :) Og kanskje det bringer lykke og? Er i alle fall lov å håpe! Er bare så utrolig lenge igjen å vente... både på EL og IKM...

så bra at den ble positiv *klem* fikk helt frysninger og er nesten på gråten på dine vegne (må si jeg er litt ustabil for tiden og da... :) ) kan tenke meg du har det bra nå... så utrolig fint at formen skyltes en spire! da er det liksom greit :)

Får håpe jeg kan følge etter deg om en måneds tid...

HEi vennen !!!!

Det blir liksom litt trist å forlate deg her da.....

HAr ikke helt lyst til det :-(

HAr vært mange gode oppmuntrende meldinger fra deg som jeg har kost meg med :-)

Håper virkelig du kommer raskt etter !!!!!

HEr er formen helt suveren - hopper opp av senga om morgene, jeg som egentlig er b-menneske og finnes ikke kvalm enda....

Regner med at det kommer snart, var dritdårlig de to forrige gangene...så nå nyer jeg bare dagene - ikke stress og ikke kvalme og etter neste uke er det ferie igjen !!!!

( kan man få det bedre !!!)

MAsse sommerklemmer, TussiLussi

Ps. kommer nok innom og ser hvordan du har det :-)

så bra at du er i kod form og får muligheten til å kose deg med graviditeten nå i begynnelsen! Skulle også ønske jeg kunne bli med deg over... men jeg får krysse fingrene for neste periode.. ikm blir vel sikkert i uke 34. Det er så lenge til!! Men nå har jeg rullet meg inn i TussiLussi støv, så kanskje det hjelper? Idag drar jeg og jenta mi på hytta. Skal passe nivøen min på ett i 3 dager. Har en mistanke om at det kommer til å bli litt slitsomt...MEn onsdag er det tid for å dra hjemover igjen og begynne prøvingen. Har allerede fårr vannaktig utflod, og tendenser til el-slim, så kanskje el kommer tidligere denne perioden? Vil i alle fall ikke ta så mye sjanser, og være borte så lenge!

Kos deg MASSE i tiden som kommer :) og jeg blir glad hvis du stikker innom en gang i blandt :)

kom hjem for ca en time siden og har brukt litt tid nå ja til å se gjennom hva som har skjedd de siste dagene :) har en trand til å starte "prøvingen" denne måneden nå med en gang, slev om det er en stund til jeg har sansynlig el... kjenner jeg er litt lei, og er spent på hvordan det bli å gå med prøvingen når jeg starter med studiene om en ukes tid! akkurat nå er jeg så oppslukt at jeg ikke kommer til å ha hjernekapasitet til å få inn fagstoff *hehe* får se hva hjernen min prioriterer :) "babylagingprosjekt" eller "utdanning"

Synes det er veldig bra å se at du har det bra :) men jeg må ærlig innrømme at jeg skulle ønske du var hær å ventet sammen med meg.. huff.. er bare sliten nå! Tror jeg må legge meg :)

Det alkoholtullet er et problem! Utrolig vanskelig å holde en graviditet hemmelig dersom alle er vant til at man alltid drikker... Drikker lite nå, og merker jeg må drikke litt så alle ser det en gang i blandt så ikke mamma og pappa begynner å spørre om jeg er gravid igjen :)

Har funnet ut at jeg skal ta en mpneds pause fra seriøs prøving dersom det ikke klaffer denne måneden. Vil heller ha termin 1 juli enn 1 juni, for da har jeg mulighet til å bli ferdig med eksamen til neste vår, men jeg ønsker selvfølgelig at det skal klaffe denne måneden! :) Kjenner jeg er utolmodig nå!

Min svigersøster hadde ultralyd idag. Hun fikk flyttet terminen fra 1 til 8 januar. Jeg skulle hatt 4 januar... synes det er så vanskelig at hun er så likt det jeg skulle vært.. blir så veldig konkret! Jeg skulle også vært til ultralyd nå... :(

Jeg skal komme inn hit og vente sammen med deg på dine vegne jeg, vennen :-)

Tok litt tid før jeg fant igjen tråden her :-)

Hva skal du studere ???

Jeg kommer ALDRI til å studere noe som helst mer!!!!! Er en forferdelig student !!!!

Har 3 årig høyskole + lederutdanning, så jeg trenger strengt tatt ikke pine meg mer...hehe....

Trives best med en jobb jeg kan gjøre det jeg skal på,og ta fri etterpå :-)

Er du student - har man jo alltid dårlig samvittighet for hva man ikke har gjort... jeg i allefall :-)

I dag skal jeg og unga ned til farmora mi på 91 år. HAdde en liten krangel men mannen for han orker ikke dra ned på kort varsel, mens jeg syns det er godt å gjøre det når jeg ikke er så sliten....

Av og til syns jeg det blir litt mye rundt hans slekt, og lite med min fordi de bor et stykke unna ( Molde)...

Men det ser han ikke, så da så !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...