Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk vår lille gutt torsdag ettermiddag etter å ha blitt satt igang om morgenen. Han er 2850 gram og 48 cm. Fødselen gikk raskt og med lite smerte, hadde epidural som satt bra. Vi kom hjem lørdag formiddag og nå koser vi oss med gutten og med å være ferdige.

Hvordan går det med dere termin 28 juli og Lilly? Har dere født enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gutten:-)

Skrevet

Gratulerer med lillegutt!

Skrevet

hei vespa.

gratulere kjempe masse..

jeg går å venter på fødsel jeg da. går med rier innimellom,men det er ikke noen som fører til fødsel.

jeg tror lilly har havnet på sykehuset jeg,har ikke sett noe til hu på noen dager nå.. hu gikk jo med 5cm åpning en stund...

klem

Gjest -lilly-
Skrevet

Gratulerer så masse Vespa !!! Har tenkt masse på deg :o)

Kom hjem i dag jeg med lille jenta vår. 2600 gram og 46 cm. Jeg fødte dagen etter deg. De tok vannet (hadde da 7-8 cm åpning), og etter 1,5 time ble hun født. Deilig at det er overstått. Nå kan vi bare kose oss med babyene våre :)

Går alt bare bra??

Bejb22, går du med rier fortsatt eller har du havnet på føden???

Klem

Skrevet

Gratulerer :-)

Skrevet

Gratulerer så mye. Gleder meg til å kose med min baby, snart håper jeg. Så fint å høre at du har hatt en grei fødsel.

Skrevet

Gratulerer Lilly, jeg har tenkt masse på deg. tenk - nå er vi begge ferdige og har babyene våre, og vi gikk begge så langt at vi fikk fullbårne barn! Hurra :)

Det er så utrolig koselig å være hjemme med liten frisk baby. Vi koser oss veldig

Når kom du hjem fra sykehuset?

Skrevet

Så spennende beib! Håper alt går like raskt og fint som med Lilly og meg. Lykke til!!!

Skrevet

Hei på dere:-)

GRATULERER SÅ MYE.

Sommerklem:-)

Gjest -lilly-
Skrevet

Jeg kom hjem i dag. Måtte vente til hun hadde begynt å legge på seg før vi fikk reise hjem. Så nå skal vi bare kose oss :o)

Masse lykke til videre;)

Håper å høre fra deg innimellom.

Klem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...