tjorven 1 Skrevet 16. juli 2006 #1 Del Skrevet 16. juli 2006 Skal prøve å være litt positiv her nå, hadde en rimelig tøff dag i går, 10 dager siden jeg mistet lille IDA MARIe i 26 uke pga kromoson feil... Men som jeg sa da jeg var med dere sist her, dette vi driver med er EKSTREM SPORT FOR PSYKEN!!! Vi er så tøffe som ikke gir oss!!! Nå er jeg av de som ikke får disse barna frem til fødsel da, jo jeg har klart det en gang for snart tre år siden, men hun brukte vi laaang tid på sant vi prøvde ikke i den forstand, men vi brukte ikke prevensjon, i nesten 5 år men så var hun der plutselig...like etter at vi hadde bestemt oss for å begynne å PRØVE om et halvt år. MEn jeg har jo blitt gravid tre ganger etter det første gang 13 mnd etter fødsel, andre gangen 9 mnd, så 8 uker etter at jeg mistet... Statistisk sett tar det litt tid her da. Hvor lang tid bruker vi nå??? Jeg har prøvd eggløsningstester vi har hatt sex annahver dag (av oss selv), men HVER gang har jeg blitt gravid de mnd når vi nesten ikke har hatt sex, jeg har laaange sykluser og virkelig ikke vist hvor hva eller når, bare fordi vi har lyst.. Det er det som er vanskelig når vi prøver.... MEN nå skal jeg ha sex fordi jeg har lyst, men ofte har jeg kanskje lyst på sex fordi jeg vil bli gravid og dette skal jegnå prøve å skille på.. HMM ikke lett dette her... Og som den gode akupunktøren jeg er så skal jeg på styr på disse syklusene mine ikke forde jeg skal gå til en annen en er ikke så lett å behndle seg selv.. Så tipsene jenter, ZINK til mannen. C-vitamin anbefaler MEZINA sin i pulver form, ta 500-1000 mg begge to, og puste øvelser jenter husker dere dem??? Inn gjennom nesa, utgjennom munnen Minst 7 åndedrett morgen og kveld. øk etter hvert. Kutt ned på det vanlige jJA JA dere vet det så godt, sukker og fint mel, mindre kullsyreholdige drikker (gjør kroppen lettere sur det også, og det er ikke bra) men vi skal da ha det bra så er vi flinke med grov mat frukt og grønt kjøtt og vann tåler vi litt sjokkis oppå det hele!!! Lykke til da jenter, jeg får jo ikke begynt med "prøvinga" enda... Blør enda men håper det gir seg om en uke,eller to og da skal jeg ha sex med kjæresten min!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5653952-hei-jenter-langt-og-skravlete-innlegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 16. juli 2006 #2 Del Skrevet 16. juli 2006 NEI det er ikke mulig. Ble sååååå imponert over hvor positiv du er i innlegget ditt etter å ha vært igjennom alt dette. Det er så utrolig urettferdig at alt skal ramme de samme hele tiden.... Er det noe de kan gjøre for å forhindre at dette vil skje igjen? Sender en kjemestor bjørnetrøsteklæm!!!! KLÆM Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5653952-hei-jenter-langt-og-skravlete-innlegg/#findComment-5654021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. juli 2006 #3 Del Skrevet 16. juli 2006 Ja jøss, du er jammen meg en sterk person!! Er kjempeimponert!! Hvor henter du din styrke fra?? Er kjempelei meg for å høre om lille Ida Marie... et vakkert navn til en vakker liten pike det!! Må være forferdelig å oppleve det!! Håper inderlig det går bra neste gang!!! Sender deg en stoooor klem!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5653952-hei-jenter-langt-og-skravlete-innlegg/#findComment-5654244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjorven 1 Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 17. juli 2006 Er ok ikke så positiv hele tiden... men prøver så godt jeg kan, trøster meg med at jeg har svar, at alle leger og alt mente at dette var det rette... men raser nok sammen for hver gang jeg får mensen kjenner jeg meg selv rett, men uansett så kommer jeg jo til å bære sorgen over vesle jenta uansett om jeg blir gravid igjen. Spontan abort tidligere er også utrolig vondt men da har man i alleflall ikke en person å forholde seg til. ;men likevel hcg nvået er ofte høyt ved tidligere Aborter, de er jo på topp i uke 14-16 og da blir hormon fallet så utrolig høyt i tillegg. Har tatt i mot masse hjelp tror det er viktig. Jeg og sambo var innne hos coach før vi skulle på sykehuset, fikk snakke masse på sykehuset, med alle innvolverte, og takket ja til å snakke med presten ( som ikke nevnte hverken jesus eller gud en eneste gang takk)... Må jo se fremover og vi er begge enige om at vi prøver igjen... Eller var det ikke prøve vi skulle he he. Nei da har hel svarte perioder der det kjennes ut som det sitter en liten elefant på brystet mitt og hulk tårer og snørr er det som kommer, men så går det over og da må vi holde spiriten oppe her inne. NÅR vi blir gravide neste gang, blir det tatt morkake prøve når jeg er ti uker på vei, der kan de påvise evt kromoson feil, og det er litt lettere å få vite sånt før det har bodd et menneske inni deg et halvtårs tid... Får max oppfølging neste gang på riksen. Siden jeg nå har mistet tre ganger på rad.... Men nå holder det, nå skal det gå bra... Med oss alle. så kommer dere nok til å få høre de svarte dagene også tenker jeg ved flere anledniger utover høsten.... klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5653952-hei-jenter-langt-og-skravlete-innlegg/#findComment-5659091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. juli 2006 #5 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei kjære deg! Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for deg! FOR en jente du er Tjorven! Helt utrolig at du holder spiriten oppe og jeg må si at du gir i alle fall meg motivasjon til å fortsette og holde positiviteten oppe!!!!!! Et nydelig navn har dere valgt til jenta deres! Jeg håper at dere fortsetter å støtte hverandre for hver dag. Det vil komme noen nedturer for deg kanskje og da må du også huske at vi er her for deg når det blir for vanskelig å prate og sette ord på ting:) Ønsker deg all mulig lykke på veien for å skape verdens vakreste friske barn og vil gjerne høre fra deg hvordan det går med deg! Sender deg en kjempeklem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5653952-hei-jenter-langt-og-skravlete-innlegg/#findComment-5663712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå