Gå til innhold

noen som vil prøve seg på meg???gjerne flere av dere..bare artig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Kimby...jeg synest at dette her er litt spennende..så jeg har gått og lært litt...prøvde meg nå..og fikk frem et sterkt JA på at du er gravid..vel..bare vente og se....om jeg har det i meg hvet jeg ikke..men det kan vel kanskje du lese meg på..:-) har i hvertfall fått høre det:-)

Annonse

huffda litt skummelt hehehe neida jeg tar dette helt med ro..men som sagt så kan jeg ikke spå meg selv,men siden jeg føler meg helt merkelig så er det litt artig å se hva dere får opp...skal få høre etter neste helg

klem

Hei kimby..

kan du se om jeg har disse evnene som folk påstår..eller er det bare fanteri?? Har vært en del nede på en butikk her i byen og de påstår at jeg har det...hmmm..stemmer det?? Bli litt nysgjerrig skjønner du..hehe

Så spennende da..jeg har prøvd meg litt inne her i kveld..morro..men er redd for gi noen falske forhåpninger...:-o

takk for at du tok deg tid...

ja jeg kommer til og utvikle disse evnene min videre..har hatt med meg noen engler på veien i det siste..noen som har hjulpet meg i tunge tider..du hvet jo hva jeg snakker om..jeg har jo sendt deg en del mail...Har hatt med meg Urien og ei jente jeg husker navnet på...men hvet at jeg har en annen en nå..for nå har jeg kommt over han xxxxx...og du hadde så rett ang alt du sa kimby..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...