Gå til innhold

syyns sambo sin mor er så urettferdig

Anbefalte innlegg

sambo ble for noen mnd siden 25 år...av moren sin fikk han en genser fra H&M (kostet sikkert 200-300 kr) og 200 kr... en mnd etterpå ble broren 16 år...og han fikk en sånn bag med hjul på full av golfkøller....og ikke de billigste heller... koster nok flere tusen... syns det er så utrolig merkelig at hun ikke bruker like mye penger på barna sine.. de har veldig god råd..

Fortsetter under...

Blir vel ofte litt forskjell på barn som bor hjemme og voksne barn som har flytta ut og skal stå på egne bein. Kanskje samboeren din fikk en flott gave/økonomisk hjelp en annen gang, uten at lillebroren av den grunn fikk masse penger?

Hvis de vanligvis pleier å gi gaver til rundt 500 kroner, og så fikk lillebror denne gaven akkurat nå pga at han spiller mye golf f.eks (så det var noe han virkelig trengte, og ikke har råd til selv), så syns jeg i grunnen det var helt greit....

det er ikke sånn som har skjedd engang...det skjer heletiden..sambo får alltid bare små billige gaver... mens brødrene får alt de vil ha... i fjord fikk f.eks han samme broren fast plass på stadion..noe som koster 15 000 kr... han fikk i tillegg en mobil....

Rart at foreldre behandler barne sine forskjellig.

Hos meg er det sånn at jeg har ikke fått bursdagsgave av moren min på 2 år, mens jeg vet at broren og søsteren min (yngre enn meg) får. Før det ble helt slutt på gavene fikk jeg 200 kr. Mens de andre to fikk dyre gaver. Har heller ikke hørt noen grunn til at det er stopp på bursdagsgave til meg. Vurderer egentlig å konfrontere henne. Synes jo det er litt sårt at hun bryr seg så lite. Sånn føler jeg det også i forhold til ungene mine. Eldstemann hadde bursdag nå, og da ringte jeg henne og ga henne beskjed om at NÅ må bestemor ordne med bursdagsgave til barnebarnet.

Har ellers ikke hørt om foreldre som forskjellsbehandler barna sine på denne måten. Greit nok om gavene ikke koster på krona like mye, men når det blir store forskjeller så kan man jo lure.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...