Gå til innhold

når forteller man det?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir nok nødt å fortelle det om 2 uker når vi skal på ferie med mamma, pappa, søsken og ektemennene deres, mormor og tante. Blir nok litt vindrikking på kveldene, og jeg tipper at de luker lunta dersom jeg plutselig ikke skal ha noen ting. Ikke så kjekt å si det til noen når en er i 6. uke, men tror ikke jeg har noe valg... eller???

Har prøvd å tenke ut forskjellige "unnskyldninger", men finner ingen...

 

Synes du snart kan fortelle det ja. Hadde jeg hatt muligheten ville jeg fortalt det til de aller nærmeste etter uke 12 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del har fortalt det til forldrene mine, svigerforeldrene og søskene våres.. Kommer ikke til å fortelle det til noen andre etter uke 12=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8 uker på vei og fortalte det til familie og de nærmeste vennene nesten med en gang vi fant det ut, ca tre uker siden. Klarte ikke holde det hemmelig vi!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je for min del fortalte det med en gang.har mistet en gang tidligere,og mine venner og min familie vil jeg skal vite om det har gått bra eller ikke. ville fortalt det uansett om det gikk galt igjen. for meg er det en naturlig del av livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til mamma, stefaren min, pappa, og søsken da jeg var 6,5 uke på vei, fordi jeg var på ferie der oppe.. Andre får ikke vite noe før 12 uker er gått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag har gått efter följande regel-

De som du också skulle berätta för vid ett eventuellt missfall är de du kan berätta för med en gång. Alla andra grannar och postbud kan vänta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forteller når du syns det er rett tid for å fortelle...

 

Med førstemann ventet vi til uke 11 med å fortelle familien og andre..

 

Med denne spiren ville jeg ikke vente. Så allerede i uke5 fortalte jeg foreldrene mine, svigerforeldre, mine søstre og mannens søster og bror. Men de fikk pent beskjed om å holde tett til jeg er 12 uker på vei.. Jeg har stor slekt så jeg har ikke lyst å måtte forklare om igjen og om igjen hvis jeg skulle miste..

 

Jobben min har fått vite det umiddelbart begge gangene, fordi jeg jobber på røntgenavdeling og må skjermes litt når jeg er gravid.,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...