Philippa=) Skrevet 16. juli 2006 #1 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg var igår, klarte ikke vente lenger. Er nå 12 uker på vei med min første baby:) Dette er det mest fantastiske jeg har vært med på!!!!!!! Babyen turnet rundt omkring......... helt utrolig! Fikk høre hjertet også. Legen sa det så ut som om det var ei lita prinsesse, men kunne ikke si det sikkert ennå. Dette vil jeg anbefale andre å gjøre og, har svevet på en rosa sky siden. hilsen værdens mest lykkeligste gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrulla Skrevet 16. juli 2006 #2 Del Skrevet 16. juli 2006 Har ikke vært enda (er 11+0 med første), men skal 31. juli. Om to uker :-) Gleder meg til å se om alt står bra til. Er liksom litt uvirkelig før jeg får se eller høre synes jeg og høres ut som det absolutt er verdt det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljemedbabyimagen Skrevet 17. juli 2006 #3 Del Skrevet 17. juli 2006 Ja! Jeg er 8+4 på vei med min første, og hadde en tidlig ultralyd i forrige uke. Helt utrolig å se det bittelille hertet slå i vei. Det gjorde alt mye mer virkelig! Nå er jeg forelsket i den lille som vokser der inne i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liten gutt :-) Skrevet 17. juli 2006 #4 Del Skrevet 17. juli 2006 Hvordan kan man få ultralyd så tidlig?? er det bare å bestille time når man vil? Sikkert dumt, men trodde virkelig det ikke kunne gjøres før uke 16 unntatt om det var noe galt jeg...!! :-) Hadde vært spennende å se babyen allerede nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #5 Del Skrevet 17. juli 2006 Det er bare å bestille time når du vil ja Det var i alle fall det jeg fikk beskjed om, så jeg skal å ultralyd om ei uke Noen fastleger gjør dette dersom de har ultralydapparat, men ellers kan du bestille time hos en privat lege/ klinikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #6 Del Skrevet 17. juli 2006 Koster ikke det penger, å dra til en privat lege eller klinikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krepsen :) Skrevet 17. juli 2006 #7 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg og sambo var på UL i dag, det var helt fantastisk!!!!! Fikk se en liten baby inne der som sparket og sto i, en helt ubeskrivelig følelse!! Fikk dessverre ikke høre hjertet for det var ikke lyd på det apparatet han hadde, men det var lett å se at det slo som bare det. Han kunne desverre ikke se kjønnet, men da har vi den spenningen frem til september. Trodde jeg var 11+2, men i følge målene han tok så er jeg 11+5, så da kan jeg hoppe inn på 2.tri om et par dager ) Vi betalte 885kr på Volvat, det var virkelig verdt pengene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #8 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg skal på ultralyd i uke 12.. Gjøres det med en sånn innvendig ultralydstav eller utenpå magen (vet ikke hva de kaller de forskjellige ultralydundersøkelsene... )? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliemamman Skrevet 19. juli 2006 #9 Del Skrevet 19. juli 2006 Var på ultralyd i går,jeg. Trodde selv jeg var 10 uker på vei da, men legen sa jeg var 9+3. Det spiller jo ingen rolle når vi fikk se at alt var bra . Den lille lå der inne og klødde seg på nesen, og vi telte ti fingre og ti tær, så en hel ryggrad, og et hjerte som slo 65 slag i minuttet. Fantastisk ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 19. juli 2006 #10 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei Hybelboer i magen; Hvor var du på UL? Tydelig at de har et godt UL-apparat.... skulle gjerne vært et sted hvor de har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliemamman Skrevet 20. juli 2006 #11 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei . Jeg var på sykehuset i Trondheim. De er jo landets fremste på fostermedisin, så det er vel ikke umulig at de har et fantastisk godt apparat, nei... Hvor bor du, Embarazada? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 21. juli 2006 #12 Del Skrevet 21. juli 2006 Bor i Oslo; og her er det vanskelig å få tatt UL nå. Sommerferie og laaaange ventetider.... Tok imidlertid en UL for en drøy uke siden, men fikk lite forklaringer og alt gikk veldig fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliemamman Skrevet 21. juli 2006 #13 Del Skrevet 21. juli 2006 Hmmm... Du kan ikke bestille time hos et privat senter,da? I store Oslo, så finnes det nok noen gode private . Hvor langt er du på vei,da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maikaen Skrevet 21. juli 2006 #14 Del Skrevet 21. juli 2006 jada!! e 9+1 (ifølge kalkulatorn) å æ va forrige uka! fikk se hjerte som slo:) va en utruli følelse:) han æ va os ordna mæ ny time igjen neste onsdag, så kansje æ fikk se mere da:) æ sa bare at æ va gravid, å at æ ville ha ultralyd førr å se kor langt æ va på vei. så fikk æ time ca 2 uke etter at æ ringte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pregnentos Skrevet 21. juli 2006 #15 Del Skrevet 21. juli 2006 Jepp, var på idag. 12 uker! Så hjerte slå. 2 hjernehalvdeler, magesekk, navlestreng, ribbbein osv. Fikk målt den lille CRL:5,08cm. Det tilsa termin 3 februar. Var helt utrolig. spente og herjet vilt inne i mage. kjempe spennende å se. Utrolig å vite at dette har vært ei eggcelle å ei sædcelle som har smelta sammen.. Helt utrolig:-) Absolutt til å anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå