Gå til innhold

først positiv graviditetstest.. så kom mensen

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd dette? Jeg er fortvila. Lykken over den positive testen ble koprtvarig.. da mensen dukka opp rett etterpå. Tok en ny test dagen etter. Og denne ble negativ. Var dette en spontanabort?

Ganske fortvila nå....

spira

Fortsetter under...

Huff da, så ille for deg :(

Det kan ha vært en tidlig SA.... Det hender relativt ofte at egget blir befruktet, men ikke får festet seg skikkelig (bare dulter borti liksom).

Hva slags test brukte du forresten??

Dette var trist å lese,det kan nok ikke ha vært en spontanabort,for HCG sitter i kroppen en stund,og har du vært gravid,så skulle testen ha vært positiv dagen etter,selv ved en SA.

Det mest sansynlige er at det var en feil ved testen.

hei skjønner frustrasjonen din,dette opplevde jeg forrige måned.fikk positiv test,en merkelig mensen og deretter negativ test. jeg tenkte ikke mer over saken,men denne pp fikk jeg ikke mensen og positiv test så ikke vet eg hva som skjedde forrige måned.skal til legen neste uke,og får vel vite der om jeg er 5 eller 8 uker på vei.

har hørt om noen som får mens lignende blødning under graviditet men da skal vel test og fortsette å være positiv.

vet ikke om dette hjalp deg noe særlig,men som sagt har jeg ikke funnet noe svar selv.har tidligere opplevd en sa,men der var det smerter og klumper,noe jeg ikke hadde.

Hei

Jeg har ikke hatt noen spesialle smerter eller klumper.. Og når jeg tissa i dag, var urinen veldig uttynnet også, og veldig lite. For jeg hadde egentlig tenkt til å vente en dag til, men så ombestemte jeg meg i rappen. Huff..Og jeg som håpet at denne gangen klaffa det for meg. Jeg ringte til og med venninda mi for å fortelle den gode nyheten.

Annonse

Ja det kan dreie seg om et kjemisk svangerskap. Jeg hadde det samme i mars, først positiv, tok den to ganger, neste dag negativ, så kom tanta... både legevakta og volvat mente det var tidlig SA.

Se http://www.pernille.info/fakepos.htm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...