Cat&Gullungene Skrevet 16. juli 2006 #1 Skrevet 16. juli 2006 For et par timer siden fikk jeg et vepsestikk på rompa. Det gjorde helt sinnsykt vondt, og beinet føltes nesten helt paralysert i en periode etterpå. Noen som har hørt at dette kan vœre skadelig for babyen? (Jeg er som vanlig hysterisk bekymret for alt ;-). Nå gjør det ikke så vondt lengre, men det er veldig rødt og litt hovent. Tror ikke jeg er noe spesielt allergisk for vepsestikk. Har aldri hatt det tidligere. Takker veldig for svar. (Har allerede tenkt tanken om å ringe jordmor å spørre, men det virker kanskje utrolig fjollete?? ;-)......
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 er du ikke allergisk,så er det ikke farlig.. bebisen er så beskyttet inni magen din at den reagerer ikke på at du får vepsestikk..
Duddlidu Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 Hei! Jeg kan huske å ha lest et sted at dersom man blir bitt av huggorm så skal man alltid ta kontakt med sykehuset for å sjekke om man får en allergisk reaksjon. Men det er jo ikke helt det samme som vepsestikk, selv om noen er allergiske for det og Ville bare nevne dette ettersom noen mener at vepsestikk og huggormbitt har noe av de samme allergenene. Men sannsynligvis er det ikke noe problem, og jeg tror man merker fort om man er allergisk Hilsen meg
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Jeg ble også stukket av veps for litt siden, og blei "bare" rød og hoven rundt stikket... Hadde aldri blitt bitt før, og tok det rolig så lenge det ikke var noen tegn til allergisk reaksjon... Og det gikk bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå