Gå til innhold

Er det kun hormonene eller..?

Anbefalte innlegg

Hei.

Er gravid med vårt første barn.

Mannen min har vært borte siden tors!

Han har ikke ringt meg en eneste gang.

Jeg ringte han torsdag.

Fredag og lørdag fikk jeg kun to meldinger på 2 setninger hver, sent på natta. Ble skuffet over dette jeg. Sendte han derfor en krass melding i dag morges ang dette. Han ringte meg så i kveld, og sa at han hadde tenkt å ringe meg både fred og lør men hadde glemt det!

Nå sitter jeg her enda mer forbannet. Glemte!!bullshit!!

Flere av vennene hans valgte å ta med seg sine samboere på denne turen. Jeg ble ikke spurt engang.

Har jeg grunn for å være forbannet?

Eller er hormonene mine helt på tur=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5651996-er-det-kun-hormonene-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde reagert helt likt!!

og om det så skulle være hormoner, så fortjener vi da litt oppmerksomhet!!!! Nå er ikke min kjære sånn, men jeg har hørt utallige sånne historier og jeg kjenner jeg blir irritert med en gang....

de bør jo ringe å spør hvordan d går med magen! d gjør min kjære, og d føles veldig godt.

Og det er helt latterlig at du ikke ble bedt med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

D burde du blitt :-)

Du får ta deg en skikkelig prat med han. Når man er gravid trenger man iallfall å føle seg tatt vare på og elsket, og selvfølgelig ellers også. Men det skader ikke med det lille ekstra når spire gror ;-)

tja, er nok mye hormonene oxo-...kan hverft snakke om meg da...MEN jeg hadde reagert på at min samboer IKKE hadde hadde invitert meg med på turen hvis de andre vennene tok med sine damer, hadde det vært en ren guttetur så hadde det vært noe annet.

spør han hvorfor ikke du fikk værme med da...han bør ha en rimelig god grunn med mindre du ikke ville være med.

psss: jeg blir oxo drittsur hvis typen har tid men ikke ringer meg når han skal, har kjeftet endel på han så nå ringer han når han skal...hehe

Er så drita lei av at jenter som er gravide lurer på om det er hormoner hver gang kjæresten oppfører seg som dritt !!!!! Dette høres ikke greit ut i det hele tatt.. Jeg blir lei meg om jeg ikke hører fra kjæresten min i løpet av de timene han er på jobb jeg !! Nå ringer han meg hver dag uansett, han sender i alle fall en melding uansett, selv om jeg er sint på han den dagen !! :)

Hvorfor i alle dager spurte han deg ikke om du ville være med ????

Syns det er fryktelig mistenkelig jeg..

Sorry men man kan bli sint selv om man er gravid uten at det er hormoner altså !!!!

Spør du meg har du all grunn til å reagere som du gjør !!

Måtte bare svare deg... det er aldeles ikke hormonene!!!

Hvis han "glemmer" å ringe deg i 2dager betyr det for meg at han ikke tenker på deg heller,,,og hven tenker ikke på sin kjære?? dummeste unnskyldningen ever!! Min kjæreste ringer flere ganger om dagen om han er borte! Han var i Afghanistan(forbindelse med tidl jobb.)han ringte hver dag!! Og hadde andre med sine kjære er det underlig at han ikke tok med deg...tror du må ta en alvorsprat med han...ikke la han slippe unna me det!

Du er verdt mer enn som så!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...