Gå til innhold

Andre som spiser og spiser?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er 10 uker på vei, og tenker nesten ikke på annet enn mat. Når jeg blir bare litt sulten blir jeg sint,kvalm,svimmel, og helt forferdelig.Føler nesten at jeg må ha matpakke med over alt. Frykter at jeg kommer til å seut som en vandrende hval etterhvert.....

Er det andre som har det på samme måten?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*rekke opp hånda*

 

Men samtidig eier jeg ingen matlyst, men går konstant sulten hele tiden. Blir kvalm og får luft i magen p.g.a at jeg er sulten. Er bare 6+3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+6 i dag og begynte å bli uggen/småkvalm i går,, Så nå har jeg litt mat med meg overalt,, småspiser jevnt.. ca. hver annen time.. Jeg skal prøve å ikke spise usunt eller for mye,, så går det kanskje an å ligge å se ut som "en vandrende hval" etterhvert... Litt mariakjeks i vesken kanksje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 9 uker på vei og har begynt å merke at sulten har begynt å komme nå ja. blir fryktelig fort mett om dagen. Orker bare halvparten av porsjonene jeg spiste før,men til gjengjeld blir jeg sulten så fort etter maten igjen.

Må ha noe spise hvis ikke blir jeg så kvalm og sur..

Jeg vil heller ikke se ut som en hval.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hoppetussa24

Kjenner meg igjen hos deg ja ble slik i uke 9 jeg og og er nå sooon i uke 13. Men selv om jeg spiser ofte og lite så har jeg ikke gått opp noe..:) Selv om jeg trodde det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, jeg er helt ekstrem. Må ha mat, ellers så blir jeg kvalm, svimmel og sur... Sulten hele tiden!!! Var slik forrige sv.skap også, de første ukene, men så stabiliserte det seg etterhvert. Trodde jeg skulle se ut som en hval, men gikk faktisk ikke opp mer enn en 12-13 kg i hele sv.skapet, så jeg satser på at det blir likedan nå... Er 8+2, så håper det gir seg snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 10 nå og kjenner meg igjen i alt som blir skrevet her. Men den vanvittige matlysten har begynt å gå over nå, men passer på å spise hver 2 time fordet. Ellers blir jeg kvalm og irritert:)Må innrømme at jeg er såååå lei av mat, altså!hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+3 og jeg er konstant sulten!!

Det er helt vanvittig.. Når jeg er på jobb tar jeg med opptil 3 forskjellige matpakker, og tar den siste 1 time før jeg skal hjem, og når jeg da drar er jeg så sulten at jeg nesten er kvalm...

Jeg bare MÅ ha mat... Heldigvis har jeg veldig høy forbrenning, så vi skal se at jeg kommer meg gjennom disse 9 mnd uten å dundre bortover.. ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...