Gå til innhold

vil bare ligge på magen og da gulper hun!

Anbefalte innlegg

jenta vår på 4 måneder, har helt dilla på å ligge på magen. Så snart vi legger henne i kurven eller på teppet på gulvet, er hun over på magen på noen få sekunder. Jeg syns jo forsåvidt det bare er stas at hun er så ivrig på å snu seg rundt. Men det blir til at hun gulper støtt og stadig. Når hun ligger og ruller seg rundt hele tiden, kommer det opp gulp. Vi pleier å sette henne i vippestolen, hvor hun ligger litt mer i ro. Men da pleier hun gjøre sånne " sit ups", presser seg opp og virker å ville opp og sitte i stedet for å ligge og da kommer det også opp en del gulp. Lurer noen ganger på om vi gir henne for mye/ofte mme? Hun får pupp som en slags "forrett", da jeg ikke har så mye melk igjen og så får hun drikke seg helt mett på flaska. Hun får stort sett mat hver 3-4 time og hun virker alltid sulten når hun får maten. Gir henne collett, da jeg fikk råd på sykehuset om å gi henne denne typen da de som regel ikke gulper så mye av den. Regner med at gulpingen vil avta etter hvert som vi begynner å gi henne fast føde. Hva gjør dere andre med aktive små krabater som bare vil ligge på magen og som gulper mye

Fortsetter under...

Sliter med det samme:-) Gutten blir 5 mnd. neste uke, og elsker å ligge på magen. Prøver å ha han på fanget, eller i vippestol etter han har spist....men det er håpløst! Han vrir og vender på seg, så det er jo ikke rart maten kommer opp. Så har ikke noe godt råd å gi deg dessverre:-)

Hei! Jenta mi pleier å drikke NAN, men hun ville ikke spise i det siste og da prøvde jeg å gi henne Colett som hun likte veldig godt, drakk alt, men hun gulper så mye, hun gulper nesten ikke med NAN. Jeg tror det må være noe med melken!

Ville bare si at vi har samme problemet, og gutten min er 11,5 mnd. Gulper hele tiden... =( Gutten min får bare 4 måltider om dagen, men gulper likevel, så det trenger ikke å ha noe å gjøre med at hun får for mye melk. Det kan være det, men ikke nødvendigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...