Gå til innhold

kul på magen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

E 11+6..venter og venter på at den skal begynne å vokse,men foreløbig ingening. Gleder meg til å få synlig bevis på at eg er gravid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det er første gangen man er gravid, trenger ikke magen å begynne å vises før etter uke 13, men det er veldig individuelt, men tror ikke den skal vises noe i uke 7, da er jo spiren bare like stor som en druesten, isåfall må man være veldig tynn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan godt ha fått litt mage allerede i uke 7, men det kan jo fort være vann eller oppblåsthet da! Men selv om spiren er liten så begynner det jo å komme både morkake og fostervann der inne, så jeg har tro på at det faktisk er så individuelt at man nesten ikke kan sammenligne=) Jeg er i uke 10 nå og er nombesikker på at jeg har fått mage!! Men jeg forventet ingenting før i uke 20 eller noe jeg! Hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei...

 

Jeg tror på at det går ann..jeg var bare 7 uker på vei sist da pappa spurte om jeg hadde spist for mye grillmat...magen stod som en tromme.

 

Nå er jeg bare 5+2 og føler det blir slik en gang til..klarer ikke holde inn magen liksom..

Lillegullet vårt blir 2år 14 dager etter termin nå...(gikk 14 dager over med han)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...