Gå til innhold

Hvordan sover deres 2- 3 måneder gamle babyer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bader og gir mat ca 21 og legger hun etter det .... da sover hun til alt 05-06 ... får da mat igjen og kan sove til 09-11 før vi står opp og steller oss og spiser igjen.

Leker og sover og spiser igjen mellom 13-16 og sover til hun våkner av seg selv.

Spiser ikke da før etter badetid igjen .... men får litt før hvis hun blir sulten da.

Hun er 2,5 mnd nå

Vår lille knert på 11 uker legger seg kl 19:30 og sover stort sett til mellom syv og åtte dagen etter:) Det hender han våkner ved fire tiden,men og da er det bare litt mat før han sovner med en gang igjen.

Her varierer det veldig med søvnen(10 uker). Noen kvelder sovner hun i 9-tiden og andre kvelder nekter hun å sovne før midnatt(fortvilt da ja..., så overtrøtt)...kan vokne igjen etter 4-6 timer for mat og etter det våkner hun hver andre time for mat. Kan bruke lallng tid på å sovne igjen etter nattpupp, så noen netter blir det lite søvn på oss alle. Kan våkne i 5 tiden å være lys våken selv om hun ikke sovnet før midnatt...skjønner ikke dette helt, men har en teori på at hun har sovnet alt for sent og at dette har ødelagt resten av nattesøvnen. Ikveld sovnet hun før 9, så vi håper hun, og vi, får ei god natt:) Sover, som regel, mye på dagtid....er våken 1-2 timer også sover hun 1.5-3 timer. Prøver nå å få litt rutiner på søvnen, men synes det er vanskelig siden hun enda varierer veldig fra døgn til døgn....noen råd mottas med takk ;)

vi bader mellom kl 19 og kl 20...så tar vi på pysj... vi tar henne med oss opp på stuen og koser med henne...og litt over kl 20 er hun stortsett sovnet...hun pleier nå å sove til rundt 1-2....da får hun mat (ofte sover hun gjennom hele måltidet)...så våkner hun i 3-4 tiden (sover gjerne nå også) og i 6 tiden...ca kl 8 er hun lys våken og vil ikke ha mat..da vil hun stå opp... jeg steller henne .... og i 9 tiden sover hun... etter det er det veldig forskjellig hvordan hun sover..noen dager sover hun lenge på dagen (2-3 timer) andre dager sover hun 15-20 min.... hun er våken noen timer om gangen på dagen

hun er 10 uker....

Min gutt på 10 uker sover hele natten og har gjort det de siste 3 ukene. Utrulig deilig. Bader han hver kveld kl 21 og da sovner han mellom 22-00 og sover til 08-09 om morgenen:) Var etter at vi begynnte å bade han hver kveld på samme tidspunkt han begynnte å sove hele natten. Så trur sånne konsekvente rutiner har mye å si.

Annonse

Sønnen var på 3 mnd er det litt opp og ned med for tida :) Det er umulig å lage rutine for han ennå, for når jeg endelig tror at vi har fått inn et lite mønster så forandrer det seg igjen.

Men som regel er det sånn her -

- Legger seg ca 21 00 og sover som regel frem til 05-07 om morgenen. Får mat og koser litt ved brystet, før han sovner igjen frem til kl. 09:30 - 11:00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...