Gå til innhold

Noen som har prøvd Sleepsense på 6 måneder gammel baby.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri for sent!! ;)

Min lille snupp er 8,5 mnd, og har denne uken lært seg å sovne i sengen sin. Deilig!

Jeg har måttet være på rommet sammen m henne da, ellers har hun blitt hysterisk, men men.... Etterhvert kanskje hun klarer å ligge der selv. Men idag sovnet hun på 25 min! Utrolig!

Hun våkner kanskje en gang eller to på kveld og natt fortsatt, men er mye lettere å roe. Gir henne litt vann og synger et par sanger, og da sovner hun igjen.

Er på 5 natten nå, og jeg har ikke tatt henne opp ennå!

Men hadde hun virkelig skreket hysterisk hadde jeg nok gjort det tror jeg, hadde ikke klart det.

Men når jeg er der sammen m henne er hun helt rolig, og sutrer bittelitt bare rett før hun sovner.

Så kom igjen og prøv jenter!

Det er veldig deilig etterhvert når det funker!!

Hun spiser ikke på natten lenger heller nå!

Gleder meg bare til den dagen hun begynner å sove helt fra hun legger seg til morgenen.... det kommer nok!!

Dersover lillegutt. Men ikke ved hjelp av sleepsense... Han ble helt hysterisk av å ligge i sengen sin og bare bli "comforted"... Han som er vant til å kose seg med puppen oppi sengen med meg. Vi holdt ut i 20 minutter... Er vel liten vits å begynne i dag (trøste, trøste), for i morgen reiser vi på ferie og da blir det annen seng og andre liggemønstre. Får starte med ny giv etter ferien. Andre som har prøvd?

Hei.

Innlegget ditt traff meg mitt i hjerte og derfor måtte jeg bare dele mine erfaringer med deg.

Jeg har selv en jente på 7 mnd nå og vurderte en tid sleepsense, ferber osv.

Jeg fikk høre skrekkhistorier om barn som aldri vil legge seg hvis vi ikke var streng helt fra starten av.

Men tulla min er ikke fornøyd med å bli overlatt i senga og bli trøstet derfra. Hun gråt og gråt og jeg sto på utsiden og tårene trilla på meg også.

Så jeg har holdt på med pupping i søvn som mange andre. HUn har ikke tatt smokken før nå den siste måneden.

Tingene har falt på plass i det siste, uten sleepsense eller ferber. Vi gjorde det som vi følte var riktig. Hun får kveldsstell og så grøt. Etter det koser vi litt med en bok eller leke. Så går vi til soverommet hvor hun får pupp og deretter smokken. Jeg ligger ved siden av henne i 5 minutter og hun sovner.

Så å gå fra flere timer med gråt så er leggingen på 15 minutter.

Måtte bare dele dette med deg.

Hilsen en som fulgte intuisjonen sin.

Annonse

Jeg har ergo, og DIGGER den.

Jeg digger den mest fordi den kan brukes til all form for bæring:

- shopping

- husarbeid

- fjellturer

- festivaler/ marken/ andre tilstelninger med store folkesammenstimlinger

- trøst når ting er veldig leit som ved tannfrembrudd, sykdom etc. samtidig som jeg gjør ting jeg må.

Også digger jeg den fordi den er kjempelett å ta av og på, og fordi den kan brukes fra barnet er nyfødt til det veier 29 kg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...