Gå til innhold

September: Srek på magen!! gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk akkurat høre en teori fra noen som sa at som aller oftest har de gravide som får jenter en ganske kraftig mørk strek fra navlen ned til skrittet. ( den streken...vet ikke hva den heter, men! ) Jeg har derimot ingen strek enda, er i uke 30, har blitt fortalt jente på 2 UL. Kanskje det er en liten gutt??

Er det noen som har fått jente som ikke hadde strek, eller noen som har hørt denne teorien før????

Jeg skal på 3d tirsdag, så da bør jeg jo hvertfall få vite sikkert!

Dersom det er gutt, har vi endel rosa sengetøy og klær som er helt ubrukt..!!

Håper noen vil svare!

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har også fått beskjed på UL at det er jente, men har heller ingen strek. Av mine fem venninner med barn, har bare en fått strek, og hun fikk gutt, og de fire andre (uten strek) fikk jenter. Det er vel bare litt for mange terorier som florerer rundt. Ha en fin sommer.

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg har både hørt og lest at dersom man får denne berømmelige streken på magen, så venter man en gutt! Har selv to venninner som har fått jenter den siste måneden og jeg venter ei jente selv, og ingen av oss har/ hadde streken..........

Fikk jente sist og hadde kraftig strek fra ganske tidlig, venter gutt nå, og har ikke antydning til strek.

MEN det er mye som er forskjellig fra svsk til svsk, og jeg tror ikke at den streken har noe med kjønnet å gjøre.

Annonse

Ok!! Støtter den, da jeg har antydning til strek over navlen!! Var jo på UL i uke 30, og han var bombe sikker på at han kunne se de indre og de ytre..ja, du vet..! Er så innstilt på jente nå! Barnet vil selsvagt bli elsket over alt uansett, men det blir mye rosa de første månedene dersom legene har tatt feil!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...