Gå til innhold

September: Srek på magen!! gutt eller jente?


Jente`06+gutt `11<3

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk akkurat høre en teori fra noen som sa at som aller oftest har de gravide som får jenter en ganske kraftig mørk strek fra navlen ned til skrittet. ( den streken...vet ikke hva den heter, men! ) Jeg har derimot ingen strek enda, er i uke 30, har blitt fortalt jente på 2 UL. Kanskje det er en liten gutt??

Er det noen som har fått jente som ikke hadde strek, eller noen som har hørt denne teorien før????

Jeg skal på 3d tirsdag, så da bør jeg jo hvertfall få vite sikkert!

Dersom det er gutt, har vi endel rosa sengetøy og klær som er helt ubrukt..!!

 

Håper noen vil svare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!:) Har hørt den teorien jeg også. Men husk på; det er bare en teori. Betyr ikke at slik er det!:) Så har du fått beskjed om at du venter en jente så er det nok det, selv om du ikke har fått den streken!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde strek forige gang og har en frisk og fin gutt.

Denne gangen har jeg ikke strek og jordmoren på ul trodde det kanskje var en jente inni magen min denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har også fått beskjed på UL at det er jente, men har heller ingen strek. Av mine fem venninner med barn, har bare en fått strek, og hun fikk gutt, og de fire andre (uten strek) fikk jenter. Det er vel bare litt for mange terorier som florerer rundt. Ha en fin sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for alle svar! Skjønner nå at dent finnes mange teorier der ute!! Ville ikke blitt skuffet hvis det er gutt, altså, bare synes det ville være utrolig rart! Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den teorien tror jeg ærlig talt er bare vissvass. Masse rare teorier da...Jeg har en kraftig strek på magen, og venter gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde bare så vidt strek på magen og fikk jente. ei jeg kjenner har superkraftig strek som gikk over navlen også og hun fikk gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt strek nå, eller med første, som var en gutt. Nå venter jeg jente...

Tror det er litt tilfeldig jeg da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har både hørt og lest at dersom man får denne berømmelige streken på magen, så venter man en gutt! Har selv to venninner som har fått jenter den siste måneden og jeg venter ei jente selv, og ingen av oss har/ hadde streken..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har både ei jente og en gutt fra før, og fikk ingen strek med noen av dem... Venter om 5 uker ei lita jente til og har ikke fått noen strek denne gangen heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jente sist og hadde kraftig strek fra ganske tidlig, venter gutt nå, og har ikke antydning til strek.

MEN det er mye som er forskjellig fra svsk til svsk, og jeg tror ikke at den streken har noe med kjønnet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde strek på magen med min føsrte,da fikk jeg en frisk gutt :) er gravid med jente nå å har ikke fått noen strek... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!! Støtter den, da jeg har antydning til strek over navlen!! Var jo på UL i uke 30, og han var bombe sikker på at han kunne se de indre og de ytre..ja, du vet..! Er så innstilt på jente nå! Barnet vil selsvagt bli elsket over alt uansett, men det blir mye rosa de første månedene dersom legene har tatt feil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strek fra navlen og opp og skal ha gutt. Jeg tror alle disse jente/gutte-teoriene er noe tøys.....(ikke slemt ment).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...