Gå til innhold

Til dere som brukte lang tid på å bli gravide


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ble gravid på 1. eggløsning med alle. er 9 uker på vei i dag med nummer 3. Har skjønt at jeg er utrolig heldig som blir så fort gravid. Kjenner ingen bortsett fra min mor og søster... It runs in the family.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte nesten ett og et halvt år, fikk konstantert pcos etter nesten et år, fikk noen tabletter som skulle virke inn på insulinet mitt, men virket ikke noe særlig. Så gikk jeg på fire kurer med pergo. Siste kuren klaffet det ::))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 pp. tok det for oss -Det kjentes leenge ut det...

 

Gikk enkel pergokur og så klaffet det i pausemnd. (man kjører kur og så har man en pausemnd. kur igjen, pause osv...).

6 fullgåtte uker i dag og veldig lykkelig nå.

Selv ikke tanken på at vi kan miste overskygger gleden over at vi faktisk kan bli gravide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

Vi brukte ca 4 1/2 år, var igjennom alt fra homeopati, akupunktur, soneterapi hormomkurer og endte opp med IVF. Venter nå nr 2, også IVF denne gang. Jeg har ikke eggledere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7pp her. ingen hjelp fra lege. Men ble så fustrert og lei meg over at ingenting hendte, at vi "ga litt blaffen" en mnd m bare 2-3 ganger med sex, og jammen meg satt ikke spiren da. er i 13. uke nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi brukte akkurat et år denne gangen. Tror behandlingen med akkupuntur hjalp meg masse. Etter 3 mnd med behandling fikk jeg beskjed om at kroppen var klar og etter 3 uker satt den. Så anbefales..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...