Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #1 Del Skrevet 16. juli 2006 ÅÅ nå tar tolmodigheten min snart sllutt!!! Å jeg er en veldig tolmodig person. Men nå er jeg så dritt lei av å vente på kællen som aldri er her.. Sier han kommer snart assa jeg veit det tasr 3timer for han å kjøre fra der han bor, men når han sier snart tror jeg at ja da kjører han snart innen 1time eller noe sånt... men i hører ikke et pip så ringer jeg å luerer på hva han driver med.. er fortsatt hjemme da å venter på noen å skal bare gjøre ditt og datt.. Sier igjen drar snart.. jaha det sa han for 5timer sida oxo... så noen ganger skal han innom jobben å være der 4-8timer først sånn tilfeldig... Åååå alt tar så jf lang tid.. tror jeg blir sprø! Jeg kan faktisk ikke bare gjøre som jeg vil når jeg er hjemme med en 6uker gammel baby! Prøver å si det til han men da svarer han jeg gjør ikke som jeg vi.l jeg helelr jeg vil helst være hos deree.. ja men han kan gå ut og være med venner og lignende.. Åssen skal dette gå når vi får flytta sammen.. noe jeg håper skjer snart.. har venta på det i 1år nå.. jaja tida flyr når man har det gøy... Jeg er med venenr og sånn jeg å.. men ikke på kveldstid og dra akkurat når jeg vil.. må vente til det passer best ang amming soving og skifting.. men tilbake til ventinga.. føler jeg bruker 24timer i døgnet hele uka på å vente.. Noenganger så er det ekstra jobbing, eller så tar jbben lenger tid.. d r så irriterende blir så frustrert!! så når han endelig dukker opp da etter 3dager venting.. så når han endelig er her da.. er det bare for 1-5timer som han da spiser sover eller ser på tv... Hallo tv liksom her har jeg venta og venta så skal han se tv ... tror jeg går opp i liminga... Måtte bare få det ut av systemet.. Når vi flytterr sammen så må han hvertfall stikke hjemmom for å skifte klær osv da... så da forhåpentligvis ser jeg han litt mer... veit det med jobben ikke er han sin skyld og at han må rydda og ordne huset til det blir leid ut, men assa.. snart og eterpå går innen for 2timer... å når det tar så klang tid å kjøre å da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5650537-lei-av-%C3%A5-v%C3%A6re-gressenke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #2 Del Skrevet 16. juli 2006 Så flott fyr du velger å flytte sammens med da? Ikke rart mange forhold går til h.... når dette er utgangspunktet... Finn deg noe bedre hvis du ikke er fornøyd! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5650537-lei-av-%C3%A5-v%C3%A6re-gressenke/#findComment-5651753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå