Gå til innhold

Melder meg ut


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åååå, vennen,, nå gråter hjertet mitt for deg...Dette var ufattelig leit..

 

Håper jeg kan få være med deg i prosessen videre. Når du/dere føler dere klar for å starte prøvongen igjen.. Jeg har mailboksen min åpen jeg vettu :0)

 

Masse trøsteklemmer til deg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var kjempe tirst å høre.. men noen trøstene ord så har jeg på følelesen at du blir gravid igjen fort..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle trøsteklemmer, det er godt å ha med seg.

Jeg tror vi kommer til å prøve igjen ganske fort, selv om jeg ikke hadde lyst til det da jeg holdt på å besvime på sykehuset i går... Vi trøster oss med at jeg tross alt har blitt gravid i 2pp to ganger, det er jo iallfall positivt. Det var ikke meningen denne gangen, men det er fremdeles muligheter for 2007-baby.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7. uke

Men jeg hadde sannsynligvis bare en tom fostersekk, det så iallfall slik ut på UL i går, men det gjør det liksom ikke så mye bedre, iallfall ikke enda. Kanskje kan jeg en dag "være glad" for at det aldri var et hjerte som sluttet å slå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Ja får håpe det kan hjelpe deg litt senere. Men det går nok bra neste gang. Har du barn fra før av eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sønn på 17mnd. Han har vært god å ha denne helga. Nå sover han, og da kommer tankene....

Svangerskapet med han var fantastisk så jeg vet jo "at jeg kan".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...