Gjest Skrevet 16. juli 2006 #1 Del Skrevet 16. juli 2006 Etter en lang, tung og smertefull helg endte det med SA i dag. Lykke til videre alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juli 2006 #2 Del Skrevet 16. juli 2006 Utrolig trist å høre! Håper ikke det blir lenge til vi ser deg her igjen da! Masse lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 16. juli 2006 #3 Del Skrevet 16. juli 2006 åååå, vennen,, nå gråter hjertet mitt for deg...Dette var ufattelig leit.. Håper jeg kan få være med deg i prosessen videre. Når du/dere føler dere klar for å starte prøvongen igjen.. Jeg har mailboksen min åpen jeg vettu :0) Masse trøsteklemmer til deg fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizzyG Skrevet 16. juli 2006 #4 Del Skrevet 16. juli 2006 Huff... Så trist å høre:( Håper du blir gravid fort igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~mommi~ Skrevet 16. juli 2006 #5 Del Skrevet 16. juli 2006 uff så trist... sender deg en stor trøsteklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 16. juli 2006 #6 Del Skrevet 16. juli 2006 Dette var kjempe tirst å høre.. men noen trøstene ord så har jeg på følelesen at du blir gravid igjen fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juli 2006 #7 Del Skrevet 16. juli 2006 Takk for alle trøsteklemmer, det er godt å ha med seg. Jeg tror vi kommer til å prøve igjen ganske fort, selv om jeg ikke hadde lyst til det da jeg holdt på å besvime på sykehuset i går... Vi trøster oss med at jeg tross alt har blitt gravid i 2pp to ganger, det er jo iallfall positivt. Det var ikke meningen denne gangen, men det er fremdeles muligheter for 2007-baby. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizzyG Skrevet 16. juli 2006 #8 Del Skrevet 16. juli 2006 Kan jeg spørre om hvor langt du var på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juli 2006 #9 Del Skrevet 16. juli 2006 7. uke Men jeg hadde sannsynligvis bare en tom fostersekk, det så iallfall slik ut på UL i går, men det gjør det liksom ikke så mye bedre, iallfall ikke enda. Kanskje kan jeg en dag "være glad" for at det aldri var et hjerte som sluttet å slå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizzyG Skrevet 16. juli 2006 #10 Del Skrevet 16. juli 2006 Huff... Ja får håpe det kan hjelpe deg litt senere. Men det går nok bra neste gang. Har du barn fra før av eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juli 2006 #11 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg har en sønn på 17mnd. Han har vært god å ha denne helga. Nå sover han, og da kommer tankene.... Svangerskapet med han var fantastisk så jeg vet jo "at jeg kan". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizzyG Skrevet 16. juli 2006 #12 Del Skrevet 16. juli 2006 Ja, det er vel deilig å vite at man kan. Du blir nok fort gravid igjen skal du se, og da går alt bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå