Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er førstegangsfødende og en uke over termin. Egentlig ikke noe problem i seg selv utenom at jeg tror ikke jeg har hatt noen falske rier, kynnere og lignende. Begynner å lure på om det er noe galt....

Like greit at gutten holder seg inne litt ekstra, har vært syk nå i to uker og går på penicillin, både mannen min og meg.

Har de siste dagene hatt menssmerter og er ekstra kvalmen. Føles mer som at jeg kommer til å få mensen enn en liten sønn. Var så utrolig klar for babyen rett før termin, nå er jeg kommet i en tilstand der jeg nesten ikke tror jeg er gravid ( selv om magen tyder på noe annet ) og at dette kommer til å vare for evig.

Silja, 82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er også en uke på overtid. Hadde termin 8 juli. holder på å bli sprø jeg. Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier om at du nesten ikke tror du er gravid lengre. Jeg går og venter og venter, og har ingen anelse om hva jeg skal ta meg til. Finner liksom ikke på noe å gjøre i denne varmen. Blir veldig fort sliten.

Skrevet

Hei.

Kjenner meg så godt igjen i din beskrivelse fra mitt foriga sv.sk. Gikk da 12 dg over. Kan det være noe trøst startet det hele med disse berømmelige lette mens smertene som tok seg kraftigere opp etterhvert,så du skal bare se at du er i gang nå. Håper det for din del,ikke kjekt å gå så lenge slik. Lykke til da :-))

Har 15 dg igjen selv her og gleder oss masse.....håper han her kommer før denne gangen

Klem og litt fødestøv sendes fra

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Kjekt å vite at det er flere i samme situasjon. Skal til legen kl tolv idag så blir jeg henvist videre til sykehuset. Litt skummelt i grunnen.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...