Gå til innhold

Privat UL i Oslo i uke 12/13.. Hva anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har lyst til å ta meg en tur på UL når jeg kommer hjem til Norge i uke 12+4.

Hvilke steder anbefaler dere? Leste på Volvat sine hjemmesider at de ikke tar UL før etter uke 14..

Hvor kan jeg få en rask time på en profesjonell og hyggelig klinikk?

Og hva betalte dere?

Takk:)

Fortsetter under...

Jeg anbefaler Aleris i Frederik Stangs gt 11-13 (tidligere Omnia på Frogner).

Vi var der på mandag, var da i uke 14. Var hos ei kjempehyggelig dame som var flink til å forklare, veldig forståelsesfull og var rett og slett beroligende å være hos! ;o) Hun heter Mette Isachsen. *skryt*

Det kostet 975,- kr, noe jeg i grunnen syns er litt i meste laget, men samtidig var det verdt det! Der lå jo barnet og veivet med ben og armer, og var bare heeeelt i orden. ;o)

Vet også at Byporten, for eks, tar ca 750 kr, men da jeg ringte hadde de ingenting ledig før midten av august, og da skal jeg likevel på rutineultralyd!

Dette var min anbefaling... ;o) Lykke til!

Jeg har ved ved alle mine tre tidligere graviditeter vært på Majorstue klinikken for 3 dim UL. v. dokter Mollar. Han er veldig flink! Og grundig. Om jeg ikke husker feil koster det rundt 1200 kroner. Jeg skal dit selv om noen uker tenkte jeg..

Smestadgynekologene, en lege som heter Huseby er fantastisk. Det koster 800,- og det er vel verdt pengene. Han er så engasjert og hyggelig!! Du får bilder med på kjøpet!!

Lykke til, det er en opplevelse!!

Annonse

Vi var på majorstuaklinikken på vanlig ul (ikke 3D) i uke 13. Det er da de kan best se evt feil... Vel, vi var der forrige gang og har en flott datter. Har vært der nå også, og det ser ut som vi får en velskapt gutt i okt!!

Jippi!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...