pippi78 & prinsessa :) Skrevet 16. juli 2006 #1 Skrevet 16. juli 2006 Jeg syntes jeg leste det her i en tråd og noe i forbindelse med foster aktivitet. Er dette riktig? Hvorfor er det større fare for komplikasjoner på slutten i så tilfelle? Jeg har ikke lest om dette og ikke fått høre noe av jordmor heller. Hva er det som kan skje egentlig?
Sigbeth Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 Jeg lurer på akkurat det samme. Har 18 dager igjen til termin nå, og kommer til å være mer og mer bekymret for hver dag. Har bakgrunn i at man får høre "skrekkhistorier" om folk som har mistet barnet rett før termin. Jeg blir hvertfall skremt av å høre om dette!Er veldig glad for hvert livstegn nå, og har heldigvis mange av dem ennå! Men jeg tenkte jeg skulle spørre helsesøster om dette på neste ekspertsvar på tirsdag - hvis det er slik at også de siste ukene av svangerskapet er spesielt risikofyllte (i likhet med de 3 første månedene), så er det greit å vite det og vite hvorfor!
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2006 Fint å høre at det er flere enn meg. Du må gjerne skrive inn her om du finner ut av noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå