Gå til innhold

Flere med termin i slutten av juli?


mumu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin om ti dager- den 26. Føler at "alle" får før meg nå...uansett om de har termin samtidig med meg... skikkelig kjipt å gå å vente...formen er grei, men har jo en god del kynnere som sliter i ryggen. Har ikke sett noe til slimproppen enda og drømmer om at jeg skal våkne av at vannet går.....ja er klar nå :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin om tolv dager-28 juli..Rart hvor lange de siste dagene her kan være-er rimelig klar for fødsel.vil ikke tenke på at man faktisk kan kan gå over termin med ett par uker-vil bli ferdig!!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel termin er 20..og jeg føler meg som i et fengsel... med denne kroppen... Mann og barn er på stranden og mor er hjemme med bekkenløsning som blir verre og verre for hver dag.. heldig vis har jeg nå handicap parkering så en del steder klarer jeg å kjøre til døra..så i helgen prøver vi å få til å gå ut og spise en dag.. Var ute i går.. det var hyggelig.. Nå er det mor og bim..legge kabal på pc..lese litt krim..etc.. Lillegutt tar sin tid han..mor utålmodig....nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 28 juli, og livredd for at jeg skal gaa over terminen....for et mareritt det hadde vaert.

 

Jeg har 12 dager igjen til termin i dag, sonnen min kom ti dager foer termin sist gang, saa jeg haaper at jeg skal gaa litt tidligere denne gangen ogsaa.

men jeg har ingen kynnere bare litt mensmurringer av og til.

 

ei som har jobba paa foeden i mange mange aar og som ogsa gir massage til gravide ga meg en oppskrift pa en te som skulle sette igang fodselen, saa jeg lagde den te'n forleden kveld, og da hadde jeg ganske sterke mensmurringer og var virkelig haapefull at noe skulle skje i lopet av natta, men neste morgen var til og med mensmurringene borte.

maa lage litt mer te tror jeg.

ellers prover jeg aa kose meg med 3 aaringen naa som det bare er han og meg ( mannen ogsaa da) for om ikke lenge saa vil mange ting endre seg for han.

 

lykke til til dere andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin om 14 dager,30 juli.Gleder meg til og se guttebassen vår.

Formen er bra men en del kynnere og lite søvn. Skal bli godt og sove uten denne store magen,og kunne ligge på på den igjen!!

Fikk min første datter 4 dager før termin,og håper at det skjer litt før denne gangen også. Men har du oppskriften på den teen vil jeg gjerne ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin den 25, om 9 dager. Virker som jeg blir å gå over tida, hun er 3,8kg allerede, så gruer meg til fødselen nå. Gleder meg til å bli ferdig, få tilbake kroppen min og slippe alle plagene. Skal bli godt å få hilst på snuppa nå! Storesøster har bursta om 5 dager, så har håpet at hun skulle komme før det slik at vi er hjemme igjen til da, men det begynner å se dårlig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin om 6 dager..vil gjerne bli ferdig nå..Er spent og utålmodig! Men i god form, så jeg kan ikke klage heller da...Har endel kynnere og mensmurringer men dett er dett! sukk...Har på følelsen at jeg kommer til å gå over men VIL IKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 9 dager igjen, termin 26. Formen er god, selv om jeg naturligvis blir mye fortere sliten enn vanlig. Jeg vasket feks badet forrige dagen -må jo gjøre klar badekaret for evt smertelindring mens vi venter hjemme- og da ble jeg helt skjelven. Ellers går jeg og venter på at kynnere skal bli tettere og andre tegn på at noe er i gang. Lurer på om slimproppen kan ha gått i helgen, eller om det bare var ekstra utflod.. håper håper :) Heldigvis koser jeg meg i sola og synes det er herlig å kunne gå ute og inne som jeg vil uten så mye klær og mas.

 

Lykke til videre, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i lykkerus..siden legen tok GU og kunne fortelle at jeg er helt moden og at bebis ligger så langt nede med hodet at jeg kommer til føde kjapt!! så håper alt stemmer, for da har jeg bebisen min her snart.! termin 29 juli...(ULtermin 30)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 30 juli,bare 13 dager igjen!

 

Har en del kynnere,sover dårlig om natten,hetetokter og blir fort sliten,så nå ser jeg fram til fødsel:)

Skal bli godt å få magen for seg selv igjen;)

 

Gleder meg veldig til lillegullet kommer:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også her er termin 28 juli. Kjenner ingenting!! Ikke særlig med kynnere en gang... Tror den har tenkt å bosette seg der inne. Kjeder meg litt med denne ventinga, får ikke lov å gjøre noe av samboern.. :-)

Hvis det blir overtid er det fullmåne 9 august, så i verste fall...............!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 29.juli, så er 9 dager igjen. Eller kan fort bli 3 1/2 uke... Prøver å innstille meg på overtid, for er allerede lei av å vente. Er veldig klar for fødsel, håper så intenst at noe skal skje snart! For en uke siden kjente jeg endringer i kroppen som jeg tolket som tegn på at fødselen sikkert snart ville starte. Men etter det har jeg igrunn ikke merket noe, sukk...

 

Formen er heldigvis god, så (i tillegg til å være på BIM) så bruker jeg ventetiden på å gå turer, handle inn utstyr, vaske og rydde hus og bake diverse for å fylle frysen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i morgen den 21.juli, men føler at jeg må gå over tida. Formen er kjempe bra=) men folk rundt meg maser i ett sett.. det er slitsomt.. også denne varmen da.. holder på å koke over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kvalm og utslitt!

faktisk første gangen i dette svangerskapet at jeg er kvalm.

håper på å komme i storform å få masse energi, for da vet jeg at gutten er på vei ut! har vært slik før, masse energi og guttene har komt dagen etter

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 31.juli, men regner med å gå over tiden.

Formen er veldig fin og har vært det gjennom hele svangerskapet. Var kun trett de første ukene, ellers har jeg hatt det supert. Litt halsbrann innimellom, men sover fortsatt godt hele natten. Våkner ikke av at jeg må på do hele tiden... Er fortsatt lett på foten.. Har ikke problemer med å bøye meg for å hente noe på gulvet, kommer meg lett opp hvis jeg sitter på gulvet.. Noen har sagt til meg at jeg er veldig stor, men det er de som ikke har født selv.. De som har er enig med meg, jeg er ikke større enn jeg bør være. Har lagt på meg nesten 18 kilo, men føler meg ikke hverken stor eller tung - har stort sett bare magen. De siste dagene har jeg fått ganske mye vann i bena, men alt er ok iflg legen min. Jeg vet jeg har vært veldig heldig, men samtidig synes jeg det har gått altfor bra.. kan det være tegn på at noe ikke er bra? Tenker noen ganger på det, vet det er utrolig teit, men... Er lite liv i magen, har vært det hele tiden, så enten får jeg en veldig rolig unge, eller en veldig aktiv en..Hørt så mye forskjellig vedr liv i magen kontra liv ute..

Håper fødselen blir samme som sv.skapet har vært, men uansett gleder jeg meg.. vet det gjør vondt, men har ikke gjort dette før, så kan ikke forberede meg på noe. Men med så mange som har gjort dette før meg, og attpåtil flere ganger, ja da kan det ikke være såå gale.

Er ikke lei av å gå gravid, men er veldig nysgjerrig på den som ligger i magen, hvilket kjønn det blir, og ikke minst hvordan denne lille personen ser ut!

 

Er no klar til å føde, så ungen må bare komme når som helst, alt er jo klart.. Og far begynner å bli veldig utålmodig.. hehe..

 

Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...