Enliiitentil? Skrevet 16. juli 2006 #1 Del Skrevet 16. juli 2006 Siste menstruasjons 1. dag: 15.06 Påvist EL: 1.juli (dag 17) IKM: 15.07 (eller noe sånn-14 dager etter EL?) På EL dagen hadde jeg kjempevondt, det kunne ikke ha vært annet enn EL. På dag 26 i syklusen min (altså for ca en uke siden) var jeg nesten der igjen, med EL smerter/vondt nederst i magen korsygg osv... Tok en GT men den var negativ (tatt nesten en uke før ikm så), men EL test var svak positiv. I det siste har jeg vært sliten/trøtt, men ikke hatt noen spesielle antydninger til mens... har hatt sinnsykt såre brystvorter...og de knoppene rundt brystvortene også-ømme og hovne... i dag kjenner jeg at jeg er anspent nederst i magen, men ikke på langt nær så ille som jeg har vært før (det jeg nevnte over, ved EL og mensmurringer på dag 26)... FRYKTELIG SPENT... HVA TROR DERE? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5649639-kroppen-min-er-veldig-merkelig-andre-som-har-samme-erfaringereller-som-er-veldig-gode-p%C3%A5-%C3%A5-tolke-signaler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. juli 2006 #2 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei hei :-) Er det e uke siden el er det godt mulig du kjenner festesmerter ja...og de andre symptomene du nevner er alle symptomer på graviditet. Desverre er det også symptomer på pms, så derfor vet man aldri helt sikkert før man får positiv grav test. Du nevner svak positiv el test...da er den negativ! For med el tester finnes det ikke svakt positiv slik som ved grav test. En el test er kun positiv hvis test streken er like sterk eller sterkere enn kontroll streken. Det er uansett litt for tidlig for at det kan vises på test om du er gravid. Den vil bli positiv aller tidligst dag 10-11 etter el, men hos mange kan det ta enda flere dager før de blir positive. Men symptomene kan komme en uke etter el, det gjorde de hos meg :-) Lykke til da!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5649639-kroppen-min-er-veldig-merkelig-andre-som-har-samme-erfaringereller-som-er-veldig-gode-p%C3%A5-%C3%A5-tolke-signaler/#findComment-5649669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 16. juli 2006 #3 Del Skrevet 16. juli 2006 Kan være at du kjente egget festet seg for en uke siden...eller så kan det være tanta som er på anmarsj...jeg pleier nemlig å få menssmerter rett etter el....og de varer helt fram mot ikm. Men ta en test da vel...kan jo hende den er positiv nå...er jo en hel uke siden du tok en sist ;o) Ta en test NÅ ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5649639-kroppen-min-er-veldig-merkelig-andre-som-har-samme-erfaringereller-som-er-veldig-gode-p%C3%A5-%C3%A5-tolke-signaler/#findComment-5649680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå