mor88venternr3 Skrevet 16. juli 2006 #1 Skrevet 16. juli 2006 Har den nye høstkatalogen kommet? Kan ikke huske at jeg har fått den enda værtfall.. Kom på det etter at hun ene her spurte om bestillingen..hehe )
MammaUlv Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 Jeg tror ikke den er kommet enda nej..men siden jeg ikke bestillte noe fra forrige katalog så bruker de å drite i å sende ut ny katalog til meg- så jeg ville være tidlig ute å bestille den - Jeg trenger nye bukser!! Har fått et par andre kataloger - så jeg tenkte den var rundt hjørnet..
Mamma til 2 <3 <3 Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 Jepp..høstkatalogen er komt...en liten stund siden faktisk...så jeg har bestillt litt allerede, de begynner sende ut varene i mnd skiftet juli/aug... Jeg fikk den litt tidligere, forhåndskatalog.... Masse fint =0) gøy gøy...
lita frøken Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 for dæm som e kunda så kom den på tidlig forsommern nuh. Æ va så dum å kast den når vi flytta, så æ har bestillt ein ny katalog i min mor sitt navn, men den har ikke kommi enda. Trur den kjæm ganske snart, i bynnelsa av august ellr nå sånn. Gå inn på www.HM.com for å sjå...
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 Finnes det ikke mamma-klær på hm.com?? jeg finner dem iallfall ikke. Men jeg bestilte katalog da :-D :-D Gleder meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå