Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #1 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg kjøret samboern min til far hans i dag for at han skulle hjelpe han med noe i dag(har kun en bil)og så passer vi ei jente hver 3 helg som besøkshjem.Hun vær med inn hun også..så sa svigerfar at hun skulle få is,jeg sa at hun ikke skulle ha det på grunn av at hun ikke spiste opp brødskiven sin til frokost(dro rett etter froksten dit)og da ble han rå sur og sa at forholdet mellom meg og han vær dårlig og at det ble ikke noe bedre nå..sint og forbanna ble han og gikk ut og slo døren igjen.Samboern min var ikke til sted da det skjedde men stemoren til typen min og bror hans satt bare og gapet.Var jeg streng eller...?jenta blir 3 år og trenger veldig mye grensesettning.Typen ble igjen for og jobbe,skal hente han i 17-tia.Så jeg har ikke fått snakket med han eller.Men stemoren sa ingenting annet enn at hun fikk ikke is.Men da han gikk sa var det ingen som sa noe.Satte med tårer i bilen da jeg kjørte hjem.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5649447-%C3%B8nsker-meg-ny-svigerfar-til-jul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 16. juli 2006 #2 Del Skrevet 16. juli 2006 Kanskje lurt med en liten oppklaring med svigerfar.....og fortelle din samboer om dette også. Det var jo helt teit av svigerfaren din å reagere sånn i den situasjonen, virker som det er noe som har skjedd tidligere som trigga han.....eller så har hadde han rett og slett en veldig dårlig dag. Lykke til ;o) Håper det ordner seg for dere. Om du har vært streng eller ikke skal jeg ikke legge meg opp i.....svigerfaren din burde respektere din avgjørelse uansett. Kanskje det å tilby denne jenten is var et middel for å komme nærmere deg??? Og det var derfor han ble snurt når du sa det du sa. At han tolket det som et nei til sin tilnærmingsmåte? Nå driver jeg bare å tenker høyt altså....trenger jo ikke være sånn i det hele tatt....prøver bare å se det fra flere sider. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5649447-%C3%B8nsker-meg-ny-svigerfar-til-jul/#findComment-5649533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #3 Del Skrevet 16. juli 2006 Er så enig med deg at 3 åringer må få grenser (Ikke alle men de fleste). Spiser ikke frokost ikke noe is. Sånn har vi det her hjemme og. Spiser ikke gutten min opp mat sin, blir det ikke noe is eller godteri(på lørdager). Ikke bry deg om han svigerfar, det er du som passer, ikke han. Det kan jo hende han ble litt såret da, ville sikkert være litt snill mot jenta, men han skulle ha spurt deg først. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5649447-%C3%B8nsker-meg-ny-svigerfar-til-jul/#findComment-5649537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå