Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke merket noe...før i de siste dagene. Nå røyter jeg som en hund:) hehe. Kommer av ammingen har jeg hørt. Og det er vanlig at man ikke mister hår før etter ca. 4 mnd. med amming:) Gutten min er 6 mnd. nå.

Annonse

Jeg begynte å miste MYE hår da datteren min var tre mnd, nå er hun seks mnd, og jeg mister fremdeles mye.. HAr fått meg fine viker!! Det synes heldigvis ikke, om jeg ikke løfter på håret, og har heldigvis begynt å vokse ut igjen. Men det er rimelig langt mellom hårstråene her i gården;D

ja i massevis, merket det etter 2-3 mnd, at det var bart i store viker. nå er det kommet ut piggsveis. jeg mister enda mye, noen dager verre enn andre, han er nå 6 måneder og jeg ammer ikke, har aldri amma, pumpet helt symbolske mengder de 5 første ukene.

Hår ja... eg visste at det kom siden dette er nummer tre. 3 månader etter fødsel set det i gang og i løpet av eit par månader mister eg omlag halvparten av håret mitt... men eg har heldigvis rikelig å ta av...

Denne gangen orka eg ikkje alle dei laaange håra som ligg igjen på puta og som tettar sluken i dusjen, så når hårfallet starta då gjekk eg til frisøren og fekk klipt meg heilt kort...

Har merka at eg har mista hår no og, sjølvsagt, men det merkast ikkje så gale når ein har kort hår som når det er langt... einaste sorga no er om eg nokon gong får langt hår igjen... :( håper det...

Annonse

Begynte å miste MYE hår tre mnd etter og gjør det fortsatt.

Det merkelige er at med mitt første barn, for fem år siden, mistet jeg ikke hår, og da hadde jeg spist b-vitaminer hele graviditeten fordi jeg misforsto og trodde man mistet håret mens man var gravid.

Kanskje begynne på det igjen? Men det kan jo hende det er litt for sent nå..

Jeg har mistet bittelitt, frisøren min kommenterte det god damn it! he he.,... :) (jeg tenkte så fint når jeg så meg i speilet at det er nok baaare meg selv som ser det :P )

Hun sa at det var helst pga av amming, kroppen prioriterer å lage melk istedet for hår :)

Det skulle gi seg etter 3 mnd da... Men 3 mnd med masse håravfall syns jeg er mye :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...