Gå til innhold

Hvor mange pp hadde dere før..


*snart mamma til 2*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første gangen nå i vinter så ble vi gravid i 2pp. Denne gangen var det vel også 2pp, testet positivt på datoen 2 mnd etter at jeg ble operert pga exu :) Så vi har vært KNALLHELDIG!!! Fortsatt litt i sjokktilstand tror jeg, hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 pp før det klaffet.. Har pcos, så jeg gikk på endel medisiner...

Men nå sitter den :::)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja! er helt ovelykkelig!! Går du på metformin? Jeg fortsetter på dem til jeg skal til legen på tirsdag. Tenkte jeg skulle spørre henne om hun kan ringe til gyn som jeg har gått til, å høre om jeg bare skal fortsette på dem, siden de har undersøkelser på at det minsker risikoenfor sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klaffet på første forsøk med første mann og andre forsøk denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården teller vi ikke pp, men ÅR...Tre år brukte vi på nr.1 og fire år på nr.2...Jeg er veeeeldig takknemmelig og lykkelig! Er idag 8+4 og alt ser bra ut så langt:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiren satt på første forsøk nå etter at jeg hadde en ma i februar. Ventet i tre lange måneder etter ma'en så det føltes lengre å vente enn det faktisk var. Men må si vi var heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, med første mann så satt den før vi viste det selv.. Hun kom som et lite sjokk, men andre man har vi slitt med i ca 14 mnd, da jeg ikke har hatt noen eggeløsning og en veldig ustabil syklus.. Etter 1 runde med pergotime, så satt den endelig:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann satt spiren etter 4pp, nå med andremann ble det positiv test etter 2pp. Skjønner at jeg er heldig :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full klaff på første forsøk her. Ble veldig overrasket!! Hadde regnet med min5-6pp. Så nå håper jeg bare spiren klamrer seg fast!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset klaffet det på 5. forsøk, mest sannsynlig fordi vi dro til syden på tre ukers ferie å hadde tankene andre plasser!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...